En dan heb ik ook nog een paardje dat soms schrikkerig kan zijn. Het komt vast een keer goed, maar ik weet nog niet wanneer

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
lschaap11 schreef:Ja, ik ga om 3 uur pas, dus kan me alvast voorbereiden.
We gaan nog niet rijden, maar gewoon poetsen, en waarschijnlijk veel praten om kennis te maken enzo.
Ik hoop dat ik niet heel zenuwachtig ben en daardoor helemaal dichtklap , dat heb ik wel eens vaker omdat ik heel erg lastig heb gehad ( nog steeds een beetje heb ) van faalangst.
Maar ik ga iniedergeval optijd, dat het daar niet aan kan liggen, en dan zie ik wel hoe het gaat, als ik gewoon me zelf ben moet het goed komen.
Dan laat ik jullie weten hoe het gegaan is
dancer_ schreef:Ik ben zelf ook niet tegen kosten hoor, als iemand dat vraagt, is dat geen probleem. Maar het viel me gewoon op, vroeger vond ik nog vrij veel gratis advertenties, maar nu niet meerEn les nemen, en die kosten zelf betalen lijkt me al helemaal logisch
Alowaxx schreef:xxxjanna schreef:[qoute=''justdiesel'']Nou ja zeg, heb je dat er nog niet eens voor over.......
Grapje!
Haha nou neeHeb hier een geweldige pony op 10 minuten afstand ;d
Jij woont in best zie ik? Grappig, is redelijk dichtbij!
Soleado schreef:Dat vind ik raar, geen bijdrage voor een paard van 20? Waarom niet?
Kris schreef:Ik ben momenteel ook op zoek naar een bijrijder voor 1 van mijn 3 springpaarden. Heel erg veel reactie's op de advertentie gehad, tot je erbij vermeld dat je een bijdrage in de kosten wil. Dan haken er toch wel veel af, waren zelfs meiden bij die verwachten ervoor betaald te worden
Kris schreef:Het gaat hier echt om sport paarden die alle drie door mijzelf in de sport worden uitgebracht en bij de klik mag er zelf ook gestart worden. Staan op een luxe stal met alles erop en eraan. Niets hoeft, alles mag. Ik vind het dan niet vreemd dat ik er 155,- (helft van stalling van 1 paard) voor vraag. Was iig al helemaal niet van plan om er iemand voor te gaan betalen. Ben zelfs bereid om een bijrijder 1 keer in de week les te geven!