Heb ik zelf echter geen tijd voor. Zoek al tijden naar een leuke meid die haar wil berijden en verzorgen.
Zou bijna geld toe willen geven, maar niemand te vinden.
Waarschijnlijk woon ik in een gedeelte van NL waar de meeste mensen die paardrijden een eigen paard hebben...
Het fenomeen bijrijders die meebetalen aan stalling/kosten kennen we hier in Oost-Groningen niet.
dan is dat al 2,50 voor alleen de staluitmesten.... Dan is het nog van/naar de wei brengen, zeg dat dat even 0,50 is. Dan komt er nog voer bij (rekenen we daarvoor gewoon 2 euro per dag? er even van uitgaand dat het groot ingekocht is? incl hooi/stro/voer) dan zit je al op 5.50 En dan heb je het niet eens over het onderhoud van de stallen, weien die bemest moeten worden, onderhoud rijbak, onderhoud weilanden/omheining, schoonhouden van de stallen etc.) Want dan is een pensionstal vaak nog erg "goedkoop" (of met andere woorden: een pensionstal moet eigenlijk al groot zijn voordat hij er op kan verdienen omdat we vaak als we per dag kijken (hier in de omgeving iig) rond de 7-9 euro zitten per dag. Dat is ook de reden dat mensen zich er enorm op verkijken.
maar er komt wel weer een nieuw hoofdstel, als er een nieuw zadel moet komen, komt dat er ook. Anders voel ik me zo afhankelijk van :s
(was in wierden)
Meebetalen kan ik best inkomen, maar 100 euro terwijl je zelf alles moet doen als bijrijder en maar 2 x per week gaat? nee... kan ik niet inkomen