Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hippepony schreef:Ik meld mij ook weer eens, zit ergens mee.
Als het goed is weten jullie dat ik op een stal help, maar dat dat op dit moment heel erg saai is. Ik durf er nu ook niet meer naartoe omdat ik 2 weken niet ben geweest en blijkbaar zitten ze daar niet mee, want ik hoor niks. Nu ben ik vanmiddag mee geweest met een vrienden naar haar verzorgpony. Een mooie pony waar ze 3x in de week op mag rijden voor 70 euro in de maand. Nu staan daar een aantal shetlanders die (bijna) geen aandacht krijgen van de boer. Nu doet mijn vriendin dat, maar daar heeft ze ook niet altijd tijd voor. Nu heb ik al een keer gebeld of hun een verzorgpony voor me hadden, maar dat hadden ze niet, maar toch staan er shetlanders die wel wat meer aandacht kunnen hebben. Raar of niet?
Ik heb er over nagedacht wat ik nu moet doen, nog een keertje bellen, weer een advertentie plaatsen op marktplaats? (en wat moet daar dan allemaal in staan?) Of gewoon contact opnemen met de stal en er gewoon weer met goed moed heen gaan? Ik lag hier nu al 2x keer wakker om, omdat ik echt verder wil in de paarden, meer dan 1x in de week rijden. Ps: ik woon in friesland, sneek, dus als je iets weet ook goed
Hippepony schreef:Ik bedoel niet dat het mij niks kan schelen. Ik vond het daar altijd heel erg leuk, maar nu is het gewoon anders, ik kom daar, ik voer, ik voer hooi, ik zit en ik fiets terug en als ik vraag of ik iets kan doen, is het meestal: ik zou het niet weten. Ik kan een mailtje sturen, maar wat moet daar in?
Serendip90 schreef:Voor wat hoort wat... Alhoewel dat bij ons eigenlijk vrijwel nooit opging
Het moet wel een beetje in evenwicht zijn, niet dat jij 3 uur klusjes doet en dan een uur mag rijden.. (klusjes als zadel invetten enzo, dat hoort er 1x in de zo veel tijd bij.. vind ik dan) maar het moet niet standaard/wekelijks zijn dat je uren bezig bent :p
Hippepony schreef:Jij moet kiezen, maar ik kan je wel advies geven.
Als je voor de drie kiest, dan heb je drie te rijden, maar doe je ook klusjes en als de eigenaren je alleen laten rijden zodat jij de klusjes doet en jou geeft dat geen fijn gevoel moet je het niet doen.
Als je voor die 1 kiest, heb je je droompaard, die je als eigen kan beschouwen! Das toch super! 1 vind ik genoeg om te rijden, drie is ook leuk, maar anders, als deze ene heerlijk rijd, dan zou ik toch voor die ene kiezen.