ik heb nu 2 vp's gehad! eerst een hele lieve shet van 4 jaar en nu een schatje van een beest een haflinger, wil hem niet meer kwijt!!!! heb er ook een jaar naar moeten zoeken..
Ik ben vannochtend bij iemand langs geweest, en het was echt heel leuk Hele aardige mensen, leuk paard. Was wel even wennen want het was een tuiger die hoog opgooide
Dat hoop ik wel! ze hebben mijn telefoonnummer en ik zou gebeld worden over welke dagen rijden ging niet helemaal goed, had al een half jaar niet gereden en het is een tuiger die hoog opgooit en graag stil wil staan en de andere kant op Maar ik hoop dat ze het goed genoeg vonden
Emmamelody
Geplaatst: 04-02-13 08:57
Hopen dan maar! Ze bellen vast wel
JasmijnJoy
Geplaatst: 04-02-13 09:09
Wat leuk voor jullie allemaal
Ik krijg maar geen reactie terug, maar diegen leest mijn berichten die ik stuur wel.Dus is het dan zo moeilijk om iets terug te sturen? Zoals nee sorry ik wil je niet? of sorry dat ik neit reageerde ofso.Hier word ik zo ongeduldig en bang van
Owhnee, ik heb zo'n goede kans verspilt IEmand had een leuk paard, en zou vorig week maandag reageren.Dat had die persoon niet gedaan.En dus blee fik om de 2 dagen (soms 1) een bericht sturen.Krege ik vandaag iets terug dat deze persoon dit niet op prijs stelde.Wegegooid.Ik zit hier zowat te janken.Ik heb zoveel spijt! Ik weet ook neti waarom ik dat had gedaan.Oooh ik denk dat ik dood ga
Ik vind het als eigenaar ook wel netjes om op korte termijn te reageren. Maar zeg ook heel eerlijk, als ik bijvoorbeeld heb gemaild "dan en dan komt er al iemand kijken" wil ik ook geen tig mailtjes (toch reageer ik dan braaf )
Ja, maar dat was niet gezegd.Ik krege na een week na mijn allereerste bericht iets terug.Ik stuur je maandag iets.En toen kreeg ik niks en ik heb vandaag pas wat gekregen.Maarja, ik kan er niks meer tegen doen.Maar ik zat ookg ewoon fout met mijn duizend mailtjes
Voor mij was het niet zo moeilijk een verzorgpony te vinden aangezien ik bij een manege rijdt waar er amber les wordt gegeven, maar waar er wel veel pony's staan! Als je ergens rond Amsterdam woont is dit de manege om een verzorgpony te vinden! Het heet: Stal de andere wereld. Let op! Deze manege is wel erg ongeorganiseerd!