Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horzlover schreef:Ik wil toch nog een keer het balletje opgooien:
Wat is er mis met kinderen onder de 16 want als ze verder wel aan de eisen voldoen maar niet aan de leeftijd ik vraag me dit af omdat ik hier vaak tegen aan loop.
horzlover schreef:*zit nu te balen van zich zelf houd je toch een keer in!*
als het door het weer komt zou ik ze al neit nemen dan spat het en dan komen ze niet dat is toch ook niet de bedoeling!?
horzlover schreef:Sorry, Ik had hier nooit aan moeten beginnen dat ligt compleet aan mij zelf.
Ik trek mij terug tot meelezer
horzlover schreef:*telt tot toen voor ze reageert* niet persoonlijk bedoeld maar ik denk dat ik wel meer ervaring heb dan de gemiddelde manege ruiter maar daar hangt een vrehaal aan van hier tot tokio.
Ik snap je reactie hoor echt waar!! Ik vind het alleen zo jammer elke keer als er een nieuw bericht staat hoopp ik er op en dan elke keer ouder dan ...., of op de bokt markt ik baal er gewoon heel erg van sorry.
edit: typo
Langcara schreef:Oh en nog iets, moet de enige manier zijn om werkelijk te leren rijden, een eigen paard kopen?
Ik vind dat bijrijders die van de manege komen de kans moeten krijgen om te leren rijden. Ook al rijden ze niet zo goed, als ze de intentie hebben om het echt goed te leren, dingen van je aan willen nemen en goed les willen nemen, dan vind ik dat je die mogelijkheid moet bieden. Je begeleidt die persoon dan zelf ook een beetje en dan lukt het uiteindelijk wel. Moet je paard natuurlijk geen gekke dingen gaan doen en er een loopje mee gaan nemen.
Chaos schreef:Wij zijn dus idd een bedrijf dat jonge ruiters opleid op goede ponys en paarden. Hier steken wij heel veel tijd en ook geld in. Het blijft dus niet bij rijden maar ook theorielessen, longeercursus, buitenritten, wedstrijdjes, grondwerklessen etc.
Maar daar betaal je gewoon voor.
M_D_H schreef:Chaos schreef:Wij zijn dus idd een bedrijf dat jonge ruiters opleid op goede ponys en paarden. Hier steken wij heel veel tijd en ook geld in. Het blijft dus niet bij rijden maar ook theorielessen, longeercursus, buitenritten, wedstrijdjes, grondwerklessen etc.
Maar daar betaal je gewoon voor.
wat erg goed is
maar dan nog mis je denk ik de dagelijkse ervaring van het omgaan met de paarden
Chaos schreef:M_D_H schreef:
wat erg goed is
maar dan nog mis je denk ik de dagelijkse ervaring van het omgaan met de paarden
Want? Wat mist er dan? Ze zijn een stuk beter voorbereid op een eigen pony, die de meesten uiteindelijk ook krijgen/kopen.