We zouden met zn alle nog een paar laatste rondjes schaatsen tot dat een vriend aan de kant ging staan helemaal te hyperventileren en al dat soort dingen, hij kreeg een soort astma aanval zeg maar, dus naja hij in uit ademen in zakje en het ging maar niet beter dus met vriendin naar de ehbo gegaan iemand gehaald, en toen werd hij meegenomen naar dat kamertje, dus wij daar een halfuurtje gewacht en het ging wel weer, dus we gingen ff op een bankj zitten met hem en ineens begon het weer en begon die helemaal te shaken en kreeg overal tintelingen egt heel eng, en hebben we hem daar weer heen gebracht,.. toen hebben ze het ziekenhuis gebeld en is er een ambulancemoter gekomen en die heeft hem helemaal na gekeken enzo,.. het was niet nodig om hem gelijk mee tenemen naart ziekenhuis maa rhij mocht niet meer met het OV naar huis, dus wij zn ouders bellen of die hem op konden halen, naja dat gedaan,.. ik en vriendin behoorlijk overstuur,.. want tis hele goeie vriend en zoo wil je je vrienden nooiit zien,.. ondertusse wast al weer dik een anderhalfuur later en kwamen zijn ouders, ze zijn met hem gelijk door naart ziekenhuis gereden,.. daar is die onderzocht en alles maar hebben ze niks kunnen vinden,.. volgende week moet ie weer om bloed te laten prikken,..
maar vind het zoo raar dat ze niks konden vinden,.. het lijkt mij tog wel dat dit een oorzaak heeft,.. paar dagen geleden was die bij mij en een vriendin en toen kreeg die dat ook, alleen dan minder erg,.. we hebben hem toen naar huis gebracht en hij had ons belooft dat hij dit aan zn ouders zou vertellen enzo,.. maar wat blijkt dat ie dat helemaal nietgedaan heeft,.. maarja tis nu af wachten wat er uit die bloedtest komt,.. hoop dat het daarvandaan komt,..
pff heb het er eigenlijk wel moeilijk mee en mn ouders weten dat ook, vriendin en ik hebben net ook weer half jankend aan de telefoon gezeten,.. er zijn natuurlijk ook nog andere dingen maar dit is wel beetje de druppel,..
Zooo wat een verhaal jullie zulle nu ook wel denken wat een zeikwijf
Heey allemaal.. jetje mies.. dat is echt niet leuk nee.. heel veel sterkte er mee he.. en hopelijk komt er wat uit die bloedtest.. en niet denken dat je een zeikwijf bent hoor want dat in tegendeel.. liever dat je het zegt dan dat je het alleen maar voor je zelf houd
maar nog even over het topic.. want ben er nu net leuk geopend trouwens pat alleen ik kon mn naam niet vinden in de lijst van miepjes.. maar hij is goed gekeurd hoor de opening en de naam vind ik ook gruwelijk
Laatst bijgewerkt door PeertjeRijsa op 29-12-06 22:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Felies, veel plezier op vakantie! Veer, het is inderdaad rustig, sowieso vraag ik me af waar de helft van de miepjes is gebleven die in de miepjeslijst staan...