Annn schreef:SJAAL
HET IS HEEEETTT
Iid

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annn schreef:SJAAL
HET IS HEEEETTT
Melisjee schreef:Dank je an
okee kimberley. srry iig voor de felle reactie maar nu SNAP je me en dan moet je OOk snappen waarom ik zo reageerde.
Irismacho schreef:Het topic nummer staat niet in de titel, sorry viel me gewoon op
maickell0ver schreef:Ik denk dat ik un keelontsteking heb ofzo..
Heb vet erge last van me keel en kan niet goed praten.. ben vanmorge der wakker van geworden omdat ik niet meer kon slikken. Doet nog steeds pijn trouwens.
En krijg nu ook snotneus.
Dit stuk ann
Pattypaard schreef:Haha lees blz. 3 ergens onderaan An
maickell0ver schreef:Huh Laura?? Ik heb het helemaal niet gehad over jou hatenWas gewoon een vraag hoor vorige bericht... misschien beetje fout neergezet of overgekomen... maar niet zo bedoeld in ieder geval....
Bij deze wil ik ook sorry zeggen tegen Ier En Marjo... Niet omdat ik het spuugzat was van Ier dat ze alles commandeerde en besliste.... Nee omdat ik school erbij heb gehaald en dat had ik niet mogen doen.... Ik haat geen 1 van 2en en van mij mogen ze beide terugkomen... Ik ging gister tever ik weet het.... Maar ik snap niet waarom Ier altijd alles mag zeggen en als wij wat zeggen dan is het niet goed... Maar ik wil het er verder niet over hebben... Komen ze terug dan zal ik normaal doen... maar wel mijn mening blijven geven. Bij deze mijn excuses meiden
maickell0ver schreef:Huh Laura?? Ik heb het helemaal niet gehad over jou hatenWas gewoon een vraag hoor vorige bericht... misschien beetje fout neergezet of overgekomen... maar niet zo bedoeld in ieder geval....
Bij deze wil ik ook sorry zeggen tegen Ier En Marjo... Niet omdat ik het spuugzat was van Ier dat ze alles commandeerde en besliste.... Nee omdat ik school erbij heb gehaald en dat had ik niet mogen doen.... Ik haat geen 1 van 2en en van mij mogen ze beide terugkomen... Ik ging gister tever ik weet het.... Maar ik snap niet waarom Ier altijd alles mag zeggen en als wij wat zeggen dan is het niet goed... Maar ik wil het er verder niet over hebben... Komen ze terug dan zal ik normaal doen... maar wel mijn mening blijven geven. Bij deze mijn excuses meiden
maickell0ver schreef:Maar misschien breng je het soms wel op een kwetsende manier wat heel gauw gaat via typen...