Hallo,
Ik heb vandaag mijn verzorgpony gevonden via bokt. Het was dicht in de buurt en leek idiaal, ik heb gelijk een mailtje gestuurd en vandaag nog een afspraak gemaakt. Het beviel me dan ook echt!
Ik zou een advertentie zetten op marktplaats en op bokt. Ook zou ik marktplaats goed in de gaten houden en ook alle andere sites die je kent. Verder is er niet veel te doen dan wachten. Er zullen hier mensen zeggen dat je ook langs mensen kunt gaan maar, ze vinden dit vaker opdringerig en brutaal(niet iedereen dat weet ik). Daarom raad ik je aan om het gewoon bij het internet te houden, ook advertenties bij maneges plaatsen is een goed idee. Als je echt geen bericht krijgt zal dit vaak liggen aan hoe je je tekst opbouwd. Maak er dus een goed verzorgde advertentie van waar alles in goed nederlands is uitgelegd. Wees netjes en probeer niet als een jonge puber over te komen(nu praat ik over dit: Ik zoek al heeeeeeeeeel lang een verzorgpony en wil er nu echt eens eentje hebben. Of: ik en mijn vriendin zijn 12 en hebben veel ervaring in de paarden.) Tuurlijk kan je met 12 jaar goede ervaring hebben maar dit geloven mensen niet snel. Vertel goede eigenschappen van jezelf en vergeet niet te overdrijven over dat je zo gezellig in de omgang kan zijn.
Succes