Hoe hebben jullie je verzorgpaard gevonden?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LadyElmira

Re: Hoe hebben jullie je verzorgpaard gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 20:51

Hallo,

Ik heb vandaag mijn verzorgpony gevonden via bokt. Het was dicht in de buurt en leek idiaal, ik heb gelijk een mailtje gestuurd en vandaag nog een afspraak gemaakt. Het beviel me dan ook echt!

Ik zou een advertentie zetten op marktplaats en op bokt. Ook zou ik marktplaats goed in de gaten houden en ook alle andere sites die je kent. Verder is er niet veel te doen dan wachten. Er zullen hier mensen zeggen dat je ook langs mensen kunt gaan maar, ze vinden dit vaker opdringerig en brutaal(niet iedereen dat weet ik). Daarom raad ik je aan om het gewoon bij het internet te houden, ook advertenties bij maneges plaatsen is een goed idee. Als je echt geen bericht krijgt zal dit vaak liggen aan hoe je je tekst opbouwd. Maak er dus een goed verzorgde advertentie van waar alles in goed nederlands is uitgelegd. Wees netjes en probeer niet als een jonge puber over te komen(nu praat ik over dit: Ik zoek al heeeeeeeeeel lang een verzorgpony en wil er nu echt eens eentje hebben. Of: ik en mijn vriendin zijn 12 en hebben veel ervaring in de paarden.) Tuurlijk kan je met 12 jaar goede ervaring hebben maar dit geloven mensen niet snel. Vertel goede eigenschappen van jezelf en vergeet niet te overdrijven over dat je zo gezellig in de omgang kan zijn.

Succes

knolle_krack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:36

haha nou ik heb pas op een leuke manier mijn ( 10 ) verzorg paarden gevonden Haha!
ik was "kerstgeld"voor mijn kranten aan het halen en er stond een paard " in de gang "dus ik zo hebben jullie paarden jahoor kommaar verder en wouwww... vet leuk daarzoo...
en toen ben ik ze eignelijk begonne te verzorgen eigenlijk vanuit een leuke maniet hahaha Cool

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:58

via bokt:P zag een advertentie staan, op gereageerd en zo aan mijn vppaard gekomen

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 20:16

Ze was aan komen waaien Clown
Neejoh ik was niet zozeer op zoek naar een verzorgpony maar ik was ooit met een vriendin mee. En een meisje dat ik al kende van de manege (dochter staleigenaar) zocht nog iemand om extra voor die pony te zorgen. Dus ben maar gelijk gaan vragen!

Gabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 22:11

Een meisje bij mij die ik ken van ponykamp zei dat die jongen ging stoppen
of ik dat niet wou gaan doen.Want ze willen haar niet verkopen
Zo kreeg ik die jongen op msn en zaten we eerst te geinen
Maar nu rijdt ik die pony toch.
Ben er super blij mee Haha!

Fake

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 22:07

Marktplaats Ja

Gracefull

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 16:28

ik vind het ook moeilijk om hem te zoeken mar zou well willen
en heb haast ook geen tijd want ik volleybal 4x per week en 1x rijden op dinsdag

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 18:44

ik ben er via mijn vader achter gekomen, die heeft een neef en die heeft een grote stal, daar mag ik zo vaak naartoe als ik wil (ben nu 2 keer geweest) heb alleen nog niet echt een verzorgpony.

Trice

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 20:18

Een klasgenoot/vriendin van me ging trouwen. Haar buren waren ook uitgenodigd, zij waren de enige die ik kende dus ben ik bij hun gaan zitten. We raakten aan de praat en voor ik het wist stond ik de volgende dag bij hun op de stoep. Het was dus eigenlijk helemaal niet gepland ofzo, maar ik ben er zooooo superblij mee. Ik verzorg Belle nu zo'n 5 jaar. Knipoog

Mistralleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 21:20

via marktplaats Lachen

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 15:07

1e keer via marktplaats.
2e keer via marktplaats.
3e keer via iemand die bij de 2e weleens langskwam.
4e keer ging met een vriendin meer naar de paarden van de 2e keer en ze vroegen of ik misschien weer wilde komen verzorgen. Clown

Duidelijk? Clown

Melanie_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 16:14

Ik heb een advertentie op Marktplaats gezet, en heb nu een reactie gehad. Waarschijnlijk word dit dan mijn verzorgpaardje Lachen

mathilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 18:24

ik ben gewoon in de buurt rond gaan fietsen en even kijken naar pony's in de wei. en dan kijken van wie die zou kunnen zijn en dan aanbellen aan een huis en vragen of die weer vanwie die pony's zijn en of je ze mag verzorgen. ik heb 2 verzorgshetlanders en de eigenaaren die woonen ertegeover in een woonwagenkamp ze zijn erg aardig hoor Haha! of op advertenties kijken in de krant of op internet op bokt staat misschien ookwel wat of op marktplaats.
veel geluk nog verder

sweetlovely

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 22:11

ik reed altijd al op de manege en ging wel met priveklante om ensow en op een gegeven moment zogt een van diej mense iemand en toen heb ik gewoon gevraagd of ik mocht en toen hebb ik een x proef gereden en toen mocht het van de eigenaar

Gewiekst

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 10:25

ik kwam veel op stal bij een bekend paardje en iemand anders zocht een bijrijdster

Roverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 12:48

Ik heb hem via een andvertentie via marktplaats.
Ik heb metten toen ik het zag gebeld en toen hebben we afgesproken om proefterijden Lachen

woestijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 17:17

Via internet,
ik had een advertentie geplaatst op kapaza,
een paar dagen later kreeg ik al bericht Haha!

xMargot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 14:04

ik heb er aardig wat gehad, en op verschillende manieren
de 3 shetjes, via kennissen van ons die belden me op
2 verzorgpaarden op de manege waar ik rijd, hadden we aan de manege eigenaresse gevraagd
verzorghaflinger die ik nog steeds doe, door mijn hele woonplaats door te fietsen en bij elke paardeneigenaar aan te bellen
verzorgarabier die ik nog steeds doe, door een vriendin van mij

Morning

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 16:23

Het is me buurvrouwspaard. Oude verzorgster was er mee gestopt. Ik kon het Morning al. Me moeder en de buurvrouw zijn goede vrienden. Dus toen wou de buurvrouw morning eerst wegdoen , wat gelukkig niet is gebeurt.
Nou we stonden toen trouwens nog in Nootdorp bij Hippisch Centrum Nootdorp . Naja omdat die stal nogal ver was , en de eigenaarse niet meer zo'n zin had in wedstrijden zijn we richting den-haag gegaan. En toen mocht ik Morning verzorgen!! Ik super blij natuurlijk , ik doe der nu 2 jaar. En ben nog niet vanplan om te stoppen.

Annn_vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 16:04

nou gewoon op BOKT!

wahaha Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 16:19

De tinker die ik 1 keer per week rijd heb ik gevonden via mijn oud instructrice (is ook de eigenaresse er van.) Ik was op de manege voor m'n weekelijkse lesje, toen ze vroeg of ik even naar Lodewijks stal kon komen en toen vroeg ze het. Lachen

Ik rijd ook nog op een fok, handels en africhtingsstal, ik had een advertentie op marktplaats staan waar ik állang niks meer van verwachtte, toen ik opeens een mailtje kreeg of ik daar een paard wou komen inrijden. Die week nog langs gegaan en me toen eerst een hele tijd specifiek met dát paard bezig gehouden. Nu rijd ik zo'n beetje alles wat er op stal komt, heb het er super naar m'n zin, en ook zeker mee getroffen! Lachen

noellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 21:25

Via bokt Lachen

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 02:14

Puur en puur toeval. Op een site van de manege (prikbord) waar ik eerst reed zag ik een advertentie dat iemand verzorger zocht voor een 6 jarige Fjord Haha! Dat was echt altijd al mijn droom: een echte Fjord verzorgen! Dus ik gelijk mailen, ik mocht komen proefrijden en dat ging goed, het klikte wel ookal was het wel ff wennen Lachen
En nu rijd ik hem nog steeds met heeeel veel plezier Haha! Was echt een gelukje!

Lientjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 11:34

Een vriendin van mijn moeder, daar de dochter van had een vzpaard, en die ging er waarschijnlijk mee stoppen..
Dus ik had die eigenaren gebeld, en toen mocht ik komen verzorgen Tong uitsteken

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 12:23

Haha Daphne die ik nu vaak bijrijd via bokt!!