Ik koop dat wat ik leuk vind Anora; Moet je in tjechie op de aziatenmarkt gaan. Merk(nep)kleding.. Echt heeel veel en goedkoop .. Heel veel D&G . Best nep maar goed _o-
1x had ik 4paar schoenen gekocht in 2 dagen. BEst erg hea .. 2paar vandi nep allstars bij de Scapino, voor maar euh.. 12 euro bij elkaar. En nog 2paar andere, nog paar nep allstars. en nog nepallstars met n naaldhakje
Hehe ik heb ook maar 3 paar schoenen ofzo.. 2x Puma's en 1x ballerina's van die Onitsuka Tiger dingese Ja en dan nog ouwe Diesel's, die heb ik nooit meer aan.
Ik wil Nike Airmax.. Maar zit er dik in dat jullie daar absoluut niet van houden
Annn; Ok, ook bedankt! Goed gesprek is zowiezow handig idd. Met meisje en ouders vant meisje + mensen bij Mariska en Nike. Op Mariska kan alleen buiten. Ofja, kan wel in de wei maar daar heeft Mariska geen plezier in en dan doe ik dat niet.
EVEN VOOR IEDEREEN: Mariska en Nike als echt verzorgpony's zal het als het aan mij ligt nooit worden. Er is eens iemand geweest die Mariska en Nike ook ging verzorgen, toen Nike kwam voor extra aandacht voor Mariska. Gewoon zonder dat ik het wist enz. niet met mij overlegt/gepraat. Aardig kwaad over geweest en ze dat ook laten weten.
Verder voor An: Uhu. Als het niet leuk/goed is dan zal ik daar ook iets van zeggen mezelf kennende. Bijv. eerst voor zolang op proef.. kijken hoe het gaat en of het verder zou kunnen gaan dat ze vaker mee gaat.
De mensen daar zullen toch altijd het echte besluit hebben. Als hun het zeker willen heb ik me daarbij neer te leggen. Maar ze hebben zelf gezien hoe het met de andere gegaan is.
Anora: Van wat Robin zei Met Nike moet je gewoon heel voorzichtig doen. Niet teveel laten doen, niet gaan trekken enz. Niet scherp wenden. Oppassen met wat je doet. (paniekaanvallen) En nog meer dingen.. Maar vooral met der benen. Niet overbelasten gewoon erg voorzichtig mee zijn. Nike is het daar niet echt mee eens Ze doet zichzelf ook vaker dingen aan waardoor ze weer niet goed loopt dus het komt niet altijd door mensen ofzow. Daarbij ga ik ook nog onderlinge wedstrijden met Nike rijden. Helpt niet echt mee als iemand anders nog nog erop zit te klooien en dan zal zij dat ook willen waarschijnlijk wat ik weer niet wil. Klinkt misschien heel stom enzow.. maar ik heb er 6 jaar op moeten wachten. Kan der dan niet tegen als iemand anders het zo krijgt voorgeschoteld. Maar daar zijn ook weer afspraken over te maken.
Ier: Idd. Dat is zo. Naja, ze zou altijd kunnen komen als ik der net niet ben natuurlijk. Maar dat wil ik echt niet en dat zal ik zowiezow ook al bij de 1e keer zeggen. Duidelijke regels/afspraken maken. Uhu, vooral nu met examenjaar. Al maak ik toch altijd tijd voor de pony's en wil ik niet dat ze erheen gaat zonder mij. Idd. het meisje zal der niet alleen van leren. Ik ook dan.
Nou, iemand die verkeerd met die dieren omgaat en verkeerd rijd kan alles wat nu is kapot maken hoor. Maar om haar nog niet eens de kans te geven.. Dat is oordelen over iets/iemand die je niet kent en niks van weet. Erg oneerlijk. Stel dat het zo bij mij was wast ook helemaal niet leuk.
Robin: Natuurlijk wil ik ze liever voor me alleen. Maar zoals ik hierboven al zei.
Wat ik denk dat ik ga doen staat in vorige reactie hierover.