Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rambogirl schreef:Tsja, wij verlenen natuurlijk geen dienst als de eigenaar zelf geen/te weinig tijd heeft om te rijden. Heeft de eigenaar helemáál geen voordeel bij.Wij verlene jullie een dienst want jullie kunnen vrijrijden en alles.
X_Armani_X schreef:ik heb een tijdje geen paardgereden omdat ik geen verzorgpaardje had nu had ik advertenties gezet en nu kreeg ik een email van mandy nou alles leuk en aardig langs geweest en gereden nu kreeg ik gister een email dat ze mij als verzorgster niet kwijt wil maar ze wil 70 euro per maand vragen en als dat teveel is 55 euro per maand maar zouden jullie dit doen ?
ik heb zo iets ik neem ook werk uit hun handen omdat hun niet kunnen en ik vind het leuk is mijn hobby en dan zou ik moeten betalen ?? wat vinden jullie hier nou van ??
dat zou ik graag willen weten want ja mogen ze eigelijk wel geld vragen daar voor? okej ik leen spullen van hun en ik rij hun paard maar hun zoeken een verzorgster om dat hun niet kunne en dan nog betalen ?? hmmm
ik weet ut nie hoor hihi is wel een onwijs gaaf paard kwpn-er van 10 jaar bruin en zwarte maandjes:>
en hij heeft echt zo n lief hoofd ben al helemaal verlieft op um maar ja dat kan ook gewoon niet anders of wel:P hihi![]()
Rambogirl schreef:Euhmz, als er niemand anders op rijdt dan ik, maakt het dan verschil?Maar ik snap niet dat jullie denken dat jullie zoveel verschil maken bij een paard.