Mazida schreef:Jouw post zit ook vol vooroordelen Myk_en_Shant, je geld uitgeven aan spullen voor paard, hoezo is dat nuttiger dan nutteloze prullaria? Voor niet-paardenliefhebbers lijkt dat eerder op weggegooid geld.
Ik werk geregeld met stagiaires tussen 18 en 21 en stuk voor stuk zijn dat hardwerkende vriendelijke jongelui, ze vinden andere dingen belangrijk ja, maar is dat zo erg? En de stagiaires die ik zie kunnen juist prima prioriteiten stellen.
En zelfde probleem speelt bij ouderen hoor, ik heb een tijd in de ouderenzorg gewerkt, zitten lieve mensen tussen, maar ook hele veeleisende ouderen die à la minuut bediend willen worden en eisen stellen die wij in de zorg niet eens mogen bieden. het is een probleem van alle tijd.
Vind jij misschien vooroordelen, echter dat is mijn ervaring door de 30 jaren heen.
Vervangen van spullen die aan Vervangen toe zijn is niet nutteloos, soms is een nieuw zadel noodzakelijk en ja die spullen moest ik zelf bij elkaar sparen.
Nutteloze prullaria versta ik onder, elke week nieuwe kleding kopen, terwijl de kast uitpuilt.
En ook ik heb hardwerkende stagiaires, maar helaas ook de stagiaires die niet vooruit te branden zijn, niet gemotiveerd en dat ligt toch echt deels aan de opvoeding.
Laatst bijgewerkt door myk_en_shant op 11-08-21 22:28, in het totaal 1 keer bewerkt