En toch, zou ik net als een aantal anderen hier, ook niet reageren op jouw advertentie.
Gewoon, door de manier waarop de advertentie is geschreven. Ik vind je eisen absoluut niet gek, maar de toon in je advertentie komt niet echt vriendelijk over...Als ik je advertentie lees met de informatie die ik in dit topic heb gelezen, kom je heel anders over dan in de advertentie en vooral: Je paard komt anders over!

En het constant aanwezig zijn...Op zich vind ik dat niet erg, juist fijn, maar in jouw advertentie staat het me toch tegen. Als er zou staan 'ik ben ook altijd op stal aanwezig' vind ik dat heeeeeeeeel anders overkomen dan 'ik ben er altijd bij'. Dat laatste klinkt mij erg kinderachtig in de oren, alsof je er naast meeloopt zeg maar (ik weet nu dat je dat niet zo bedoelt door dit topic, maar dat weet je niet als je de advertentie leest). En dan vind ik het dus weer niet raar dat mensen die zelf echt helemaal niks van paarden weten, denken dat het geschikt is voor hun dochtertje van 5 (want jij bent er toch bij? En ze kan al best leuk rijden (in de ogen van de ouders)).
Ik denk eerlijk gezegd dat je met een advertentie met exact dezelfde eisen en mogelijkheden, maar op een andere manier geschreven, al een heel ander publiek zou trekken

Dit alles wil niet zeggen dat ik die rare reacties die je kreeg (vooral die over het gewicht! Dat sloeg nergens op!) goedkeur. Ik zou gewoon helemaal niet reageren, dus ook nooit zo raar

Een vaste tijd afspreken zou voor mij al helemaal een no-go zijn...Ik werk in het onderwijs en de ene keer ga ik om half 5 naar huis, de andere keer om half 6 en na een vergadering wordt het veel later. Ik snap dat dat voor jou fijn is omdat je er bij wil zijn, maar het is voor heel veel mensen die werken niet elke week heel precies te plannen.
Zijn verzorgers over het algemeen verwender geworden? Ongetwijfeld. Er lopen hele rare types bij, maar die had je 'in mijn tijd', 25 jaar geleden, ook al...Alleen reageerden die toen nog op een advertentie in de supermarkt, ipv op het internet dus je hoorde er minder tegelijk

En ik vind eigenaren ook wel echt veranderd...De norm is toch wel heel erg dat de verzorger de eigenaar vooral oneindig dankbaar moet zijn, en op de blote knieën voor de eigenaar moet neervallen want 'o, o, o, de eigenaar is toch wel ZO gul om je voor zijn paard te laten zorgen!'. Terwijl het, als het goed is, een win-win situatie is voor beide partijen.
Maar hoe dan ook, ik wens je heel veel succes met je zoektocht en hoop dat je snel een goede match vindt