Wegens een operatie staan mijn doelen momenteel even stil.. ik mag vanaf komende week weer langzaam beginnen met 'iets' doen. helaas is het voor de eigenaar van Prettyboy de komende 6 weken niet mogelijk om te helpen met de paarden, en hij er zo van geniet om die paarden activiteiten samen te doen, afgesproken dat ik die weken gebruik om zelf op krachten te komen en af en toe kom knuffelen met de paarden.
met Prince Charming en mama Sierra gaat het goed. de kleine jongen is afgespeend en mama is (gelukkig) weer wat voller aan het worden. Prince is ook al zo groot (en dik) aan het worden

Omdat ik niet kon rijden, hadden we laatst visite van de dochter van een collega van mij. ze wilde enorm graag eens komen rijden op Prettyboy.

In maart komt er weer een vriendinnetje langs die ik heb leren kennen op Instagram. Zij gaat waarschijnlijk foto's maken van mij en de stippels. ik heb nooit iemand om me heen die dat kan doen

in April verwachten we een veulen van mijn kwpn merrie. super spannend!
Verder kan ik niet wachten tot ik weer kan rijden. ik wil het lessen en trainen weer oppakken. ik mis het echt. ook vrijheidsdressuur wil ik graag gaan doen met Prettyboy