Ze zijn allemaal sowieso meer dan een paar maanden geweest en toch durven sommige dan niet meer te zeggen dat ze geen tijd meer hebben of het niet meer zien zitten oid en dan laten ze niks meer van hun horen.
Heel jammer vind ik dat omdat ik er toch ook tijd en moeite insteek om ze te helpen met rijden enz.
Ik snap dat het spannend is om te zeggen dat je niet meer kunt komen maar ik waardeer het veel meer dat je eerlijk tegen me bent dan dat je gewoon wegblijft.
Wel nog gewaagde reacties gehad elke keer als ik een verzorgster/bijrijder zocht

Iemand die letterlijk schreef dat ze graag mijn pony wilde verzorgen maar of ik haar dan wel even wilde verplaatsen want anders was het te ver weg voor haar. Máár, wel natuurlijk in de provincie zelf (er stond in de advertentie dat ze op een eigen stuk grond staat, waarom zou ik dan in hemelsnaam mijn paarden verplaatsen naar een dure pensionstal?)

En ik zocht iemand voor mijn moeilijke, met verleden, haflinger. Daar reageerde iemand enthousiast op met (zoals ze zelf zei) veel ervaring. Daar reageerde ik met wederzijdse enthousiasme op terug en dat ik niets vroeg qua kosten maar wel dat ze in de toekomst minstens 1x per maand les zou nemen op eigen kosten.
Kreeg ik een ontzettend boos mailtje terug met dat ik haar moest betalen omdat ze zoveel ervaring had.
Euhh, als ik een trainster zocht dan had ik wel een andere advertentie geplaatst