Toen had ik twee hengstenvlechten gemaakt, aan elke kant 1

Klaar om te gaan!! (ze staat gewoon op de wei hoor maar ik doe altijd het bit in in de stal omdat ze daar altijd moeilijk mee doet)

En onderweg
Ik kwam een vrouw tegen die heel graag met Anouk op de foto wilde. Het duurde 10 min voordat ze haar telefoon te pakken had en Anouk werd een beetje ongeduldig. Daarna was haar batterij leeg
Ze baalde echt hhahaha. Ze wilde heel graag op de foto. Ze zei dat ze heel erg hoopte dat ze me nog zou tegenkomen en ze anouk even lekker geknuffeld

Daarna lekker knuffelen!

En daarna nog een uur met veulen geknuffeld

Joy (de moeder) likt me altijd helemaal af, en het veulen deed haar na. Alleen hij snapte niet dat hij daar niet bij mag bijten hahahha. Ik ga dit natuurlijk niet aanleren. Vanmiddag weer naar Donny en Animo met @brittien
. Maar met lange lijnen leer ik wel al met het verkeer omgaan en sturen. De laatste keer dat we hebben gemend heb ik alles alleen gedaan maar ik vind het zelf nog wel fijn als ze erbij is. Ook met optuigen en inspannen weet ik nog niet precies hoe het allemaal werkt. Maar uiteindelijk mag ik wel zelf dus dat lijkt me echt suuuuuper leuk!!!