Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het is altijd een lastige keuze, vind ik, maar gelukkig heb je nog goed contact met de vorige eigenaresse!
), maar al het andere eromheen ging gewoon niet. Met een bijrijdpony wil ik wel een beetje regelmaat hebben, maar dat kon helaas niet. Een aantal dingen waren de druppel en toen ben ik opzoek gegaan naar een ander. Ik was nog steeds welkom en deed af en toe nog een buitenrit, totdat ze opeens verkocht was. Ik had geen enkel berichtje gehad (had ik toch wel fijn gevonden) en dat voelde voor mij als een steek in mijn rug...
qua klik is het niet geweldig, maar ik denk dat dat beter wordt als het rijden beter gaat en we genoeg vertrouwen in elkaar hebben. Ik mag vanalles met haar doen, heb zelfs begin dit jaar een cross gereden (toen ik haar nog maar 3 maanden reed en ong. 3 keer met haar naar buiten was geweest
). Helaas is ze wel 20 minuten met de auto en dat weerhoud mij er wel van om er ècht voor te gaan en van haar te genieten. Maar daar ga ik nog aan werken
ik hoop in ieder geval voor je dat je misschien nieuwe plekje je gaat bevallen 

Het is nou eenmaal een ander slag paard, meer onafhankelijk en gesloten en ik hou toch meer van wat toegankelijkere paarden. Maar er zijn ook genoeg hele leuke dingen aan haar! Het gaat met ups en downs maar nu ik weer les heb van mijn vorige instructrice heb ik er echt 10x meer zin in, omdat dat helemaal mijn manier van rijden is en ik zie dat mn paard er ook duidelijk beter van wordt, dus daar word ik ook helemaal blij van natuurlijk
Voor mij hebben er vooral wat minder ervaren ruiters opgereden, maar ik ga hem weer oppakken en aan het werk zetten. Ik merk namelijk dat hij het heus wel kan, het moet er alleen even uitgehaald worden! In dat opzicht doet hij me wel denken aan mijn vorige leasepony Chanel. Ook het liever lui dan moe gedeelte is helaas heeeeel herkenbaar