Ik ben zelf 14, dus misschien niet helemaal de juiste persoon om een antwoord te geven, maar ik verzorg nu zelf al een jaar een Friese merrie waar ik werkelijk alles mee mag. Alleen als ik echt iets wil doen als staart knippen moet ik even vragen. Maar goed, wat wel en niet mag is natuurlijk bij iedere paarden eigenaar anders. Wat ik wil zeggen is dat ik denk dat het het beste is als iemand gewoon even met die meisjes praat. Ik denk dat dat bij mij ook gewoon zou werken. En als je daarna dan toch nog in de gaten krijgt dat ze zich niet aan de regels houden toch maar andere verzorgers zoeken denk ik.
Eight
Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-13 22:07
Het is allemaal opgelost, de misverstanden zijn uit de wereld en afspraken zijn gemaakt
xMarjetx
Geplaatst: 23-09-13 15:15
Ik zou ook niet al te jonge meisjes bij een jong paard rond laten lopen, helemaal niet als je er zelf niet bij bent.
nicole_xx
Geplaatst: 24-02-14 18:40
Jij hebt de paarden ingereden toch?, dan weet jij hoe ze zijn. Dus ik zou vragen of jij een verzorger mag uitzoeken. Ik ben zelf ook 12, en heb al samen met mijn vader paarden vanaf mn 6e. Maar als ik een verzorg paard zou zoeken zou ik eerst met mijn ouders en de eigenaren rond de tafel gaan zitten. En eerst toestemming vragen voordat ik mag komen. of dagen afspreken. Ook zou ik als ik hun was beginnen bij de pony's en verantwoordelijk worden.. Ze kunnen zo trappen of bijten. Maar misschien is het handig toch eerst met je ouders te overleggen. (ps sorry voor m'n spelfouten)
Dit topic is al 5 maanden oud en niet echt actief meer .
nicole_xx
Geplaatst: 25-02-14 18:58
Sees schreef:
Dit topic is al 5 maanden oud en niet echt actief meer .
Sorry, las het gister pas
Sees
Geplaatst: 26-02-14 12:14
nicole_xx schreef:
Sorry, las het gister pas
Maakt niet uit hoor, dacht alleen: ik meld het even .
xMinimiltonx
Geplaatst: 08-03-14 18:19
Ik vindt het niet jaloers ofzo iets maar het is ook je bent heel zuinig met je paarden dus ik zou gewoon praten met je ouders en wat regels ofzo iets doornemen en als ze dan toch het anders doen dan zou ik zeggen dat je ze jou pony's niet meer mogen verzorgen wel op een andere manier hoe ik het nou zeg en ik zou ook iemand die wat ouder is en al een paar jaar rijervaring heeft want als je ze al niet echt vertrouwt dan zou ik eigenlijk al stopen