Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nicky84 schreef:NWDynamite schreef:Bij mij is het andersom, ik zoek juist een paard om te rijden! Klopt het dat er niemand in dit topic in flevoland een bijrijdster zoekt?
Waar in Flevoland?
Lianne86 schreef:Ziet er wel goed uit, 1 maar! Een wat ouder iemand kan ook heel gezellig zijn en daar kun je ook nog wat van leren... Dus weet niet of ik het leeftijdslimiet zo laag had gezet!
esmee_2001 schreef:wat vinden jullie van mijn advertentie ik zoek een verzorgster
http://www.bokt.nl/markt/ad/106642/leuk ... rd-gezocht
Narya schreef:Lianne86 schreef:Ziet er wel goed uit, 1 maar! Een wat ouder iemand kan ook heel gezellig zijn en daar kun je ook nog wat van leren... Dus weet niet of ik het leeftijdslimiet zo laag had gezet!
Kan mij voorstellen dat je als 12-jarige geen verzorger bij je pony wilt hebben die twee keer zo oud is. Dat gaat waarschijnlijk toch voor problemen zorgen, een oudere verzorger zal een veel jongere eigenaresse misschien niet serieus genoeg nemen, waardoor de verhoudingen door de war gegooid worden.
Jibbel schreef:In reactie op bovenstaande; dat vind en heb ik ook, maar dan ook andersom. Ik heb nu gemerkt dat iemand die de helft van je leeftijd is, ook niet altijd even fijn is om erbij te hebben. Dit omdat de ziens/denkwijze gewoon anders is. Sommigen pakken je aanwijzingen goed op, maar anderen minder of hebben minder inzicht. En dat werkt dan ook niet op den duur.
Citaat:Ik moet op de fiets .. 15 km..![]()
![]()
Maar ben elke dag te vinden bij mijn horsie