Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tigra_ schreef:improud schreef:Arggg... #%&#%^%$. Die vrouw mailt niks meer..
Je ouders zijn/waren toch van plan om een stal/manege/boerderij te kopen? Misschien dat je beter dat kunt afwachten toch?
Tigra_ schreef:improud schreef:Arggg... #%&#%^%$. Die vrouw mailt niks meer..
Je ouders zijn/waren toch van plan om een stal/manege/boerderij te kopen? Misschien dat je beter dat kunt afwachten toch?
loveslimpie schreef:Slimpie, was van de lerares van groep 8 en in groep 8 mocht je altijd met beide klassen naar die boerderij en sindsdien had ik m dan. Jammergenoeg is hij verkocht, naar Duitsland wrs maar heb niks meer gehoord...
Een tijdje endurancepaardjes verzorgt, via bokt
Daarna kwam Silverstar, Hierbij ben ik vrij brutaal geweestop marktplaats gezocht voor n verzorgpaard eentje gevonden, maar was nog geen 18, was een manegeruiter en nog wat eisen waar ik niet aan voldeed. Toen kreeg ik een mailtje terug dat ze al voorzien waren, toen terug gemaild veel plezier ermee, maar weet je misschien nog iemand die me nodig heeft? en toen kreeg ik een mailadres van hun buren. En zo ben ik aan silv gekomen. Jammergenoeg is ze verkocht (gelukkig deze keer wel in overleg met mij
en nu heb ik via marktplaats Lagunaah gevonden, en kan me op dit moment niets beters wensen