Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjolvir schreef:Fee_ schreef:Ik woon ook vlakbij het strand, maar ben met pony nog nooit op het strand geweest.
Word toch eens tijd.
Dat is dan wel schandalig!
Het is zo heerlijk op het strand rijden (zeker buiten het hoogseizoen of vroeg of laat, als het strand helemaal van jou is).
Sjolvir schreef:Ik woon (ook niet ik) op een schiereilandje, dat nu 1 grote blubberpoel is geworden.
(ja, potentiele verzorgers, zoek je lieslaarzen maar op!)
just kidding, niet van die blubberpoel, maar van die laarzen.
paarden staan sinds vandaag weer op stal.
Maar vrijwilligers met lieslaarzen om samen met mij al het draad en de prikpalen nog uit de wei te halen,
zijn meer dan welkom!
Wendy1978 schreef:Hier in de regio zoeken er echt heel veel mensen een verzorgpaard
en toen ik zelf andere verzorgster zocht
had ik echt superveel leuke en serieuze reacties en waren ze voor oprapen (bij wijze van)
Wat een verschil per regio is dat dan zeg...
of ik tref iedere keer de goede?
Sylvia_B schreef:Ik mis nog: springgericht, dressuurmatig en western bereden, met een voorkeur voor endurance en cross....
MarvanTom schreef:Wendy1978 schreef:Hier in de regio zoeken er echt heel veel mensen een verzorgpaard
en toen ik zelf andere verzorgster zocht
had ik echt superveel leuke en serieuze reacties en waren ze voor oprapen (bij wijze van)
Wat een verschil per regio is dat dan zeg...
of ik tref iedere keer de goede?
Waar zijn ze dan?
Of moet ik van de mijne ook maar een paint maken?![]()
Volgens mij willen de meesten niet gezien worden op een Fjord, omdat er nogal wat vooroordelen zijn.
Tja, ik heb een zandkleurige ruin en een grijze merrie; dat komt niet in de buurt van een zwarte nog te temmen hengst natuurlijk.
lifaya schreef:ik heb het tot nu toe wel met eigenaren getroffen hoorBen ik ook wel blij om. Maar ik heb geen inkomen, geen auto, wel een fiets, dus ik kan fietsen
maar dan vinden mensen het gek als je niet die 15 km wil gaan fietsen (enkele reis)
Sorry, limit is 9 km, dat is nog te doen, maar ook dan kan je in de problemen komen als het straks vriest, glad is, sneeuwt, hagelt, stormt etc.
lifaya schreef:inderdaad en dan krijg je weer te horen dat je niet verantwoordelijk genoeg bent omdat je niet door de regen wilt komen