passc021 schreef:arian_wolf schreef:Ik betaal 80 euro pm en krijg ook gratis les van de eigenaar..
maar hoevaak rijd je dan?
2x in de week...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Ik betaal niets, de eigenaar wilt dat zijn paard gereden word. Zelf betaal ik wel de materialen die ik nodig heb of nodig vind en de lessen betaal ik zelf.
Persoonlijk vind ik het ook onzin dat de eigenaar er geld voor vraagt. Ze mogen allang blij zijn dat je het paardje aandacht geeft, en rijd!
Citaat:Dit is nou de reden dat ik geen bijrijder heb. Ik heb een super fijn paard. Sta op een fatastische locatie. Heb al mn spullen 3 jaar terug nieuw bij mn paard gekocht. A merk zadel ed. Ik vind het echt onzin om wel alle plezier van een paard en de spullen te hebben en er niks voor terug te doen. Als ik niet kan/ wil rijden vraag ik de eigenaar van de stal en die rijd hem dan. Daar moet ik dan voor betalen maar..... Dan heb ik wel een profruiter op mn paard en iemand die verzekerd is als mn paard of spullen wat overkomt.

JJane schreef:[quoteSorry maar als jij een paard hebt, en je hebt er geen tijd voor of wat dan ook, mag je toch al blij zijn dat je paard beweging krijgt? Ik snap dat je een contract zou op stellen en dan er in zet als zij iets met opzet kapot zouden maken het moeten vergoeden. Maar heb je liever dat ze met een verrot zadel aankomen en je rug van je paard verprutsen?
En jij hebt te weinig tijd, zo krijgt je paard tóch de beweging en aandacht die hij/zij zou verdienen. Maar goed ieder zo zijn ding! Ik betaal alles voor de rest voor mijn rijpaard zelf, zoals tuig en lessen etc, hoef alleen niets te betalen voor hem zelf!]

arian_wolf schreef:Citaat:ik vraag 125 voor mijn sportpony (z springen en M1 dressuur) daar tegen over staat dat je elke dag mag komen, niks hoeft te doen en op wedstrijd mag/moet.
helaas ben ik nog steeds op zoek. in friesland is niemand te vinden helaas.
Het is dat je zo ver weg woont, maar ik vind nog dat je veel vraagt hoor.... Friesland is mij een beetje te ver
[/quote]Citaat:Ik moet zeggen dat ik dat bedrag mee vind vallen, jij betaalt 80 euro en je mag maar 2x per week rijden?
Bij mag ze de hele week komen alsof het haar eigen pony is.
Ik ben inmiddels wel gezakt naar 100 euro. nog geen reacties op gehad helaas.
Ladyson schreef:Ligt het niet ook aan de ruiter? Ik heb een redelijke dressuurbasis, ben flexibel, 18+ en in bezit van rijbewijs. Ik was op zoek en ben erachter gekomen dat ik erg "gewild" ben. Ik kreeg paarden met kleine bijdrages aangeboden en vervolgens eentje met een hoge bijdrage. Die met de hoge bijdrage is erg veel gezakt naar 25 euro, omdat ik het onzin vond voor haar paard meer te betalen dan mijn andere mogelijkheden. Het was namelijk geen beter paard oid.
Puck1994 schreef:Ik moest eerst 60 pm betalen en mocht daarvoor 2 dagen rijden. ruzie gehad met de eigenaar want ik deed nik sgoed etc en nu heb ik een topper. ik hoef er niks voor te betalen en de eigenaar is zwanger dus ga soms 6 dagen per week.als ze bevallen is wordt dat elke dag.