Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mandylfmarca schreef:Ja, en elk paardnis op zijn eigen manier weer ergens goed in. Geen een paard is beter dan een ander.
mandylfmarca schreef:Ja duh tuurlijk snap ik dat, maar mijn mening is mijn paard hoeft geen twee meter te springen om te laten zien dat hij goed is voor mij isnie perfect of was.. En vind dan dat de bijrijder ook op hem moet vallen zoals hij is.
mandylfmarca schreef:Ja ik snap en heb ook altyd zoiets gehad van een bijrijder mag doen wat ze wilt.. Behalve erge dingen dan in overleg m maar cassiy nog steeds geen antwiord op mn vraag wat is er met haflingers?
mandylfmarca schreef:Jaja ik snap. Maar ligt het er ook niet aan op wat voor een stal je staat? waar betaal je meer voor rijden in een natte paddocknof inneen grote rijhal?
mandylfmarca schreef:Ja dat kan, maar dat zijn meningen en meningen verschillen mijn paard was mij goudwaard en ik vond hem perfect. Stond opnperfecte stal. Zo zijn meningen en das maar goed ook amders is het veel te saai.
Ik ga trouwens slapen tis al laat ik kijk morgen nog wel naar dingen die zijn geschreven.
mandylfmarca schreef:Ja dat kan, maar dat zijn meningen en meningen verschillen mijn paard was mij goudwaard en ik vond hem perfect. Stond opnperfecte stal. Zo zijn meningen en das maar goed ook amders is het veel te saai.
Ik ga trouwens slapen tis al laat ik kijk morgen nog wel naar dingen die zijn geschreven.
mandylfmarca schreef:Ja ik snap je helemaal.
Maar de bijdrage had meer te maken met faciliteiten we zitten aan hetbos en hei en zandgat en natuurlijk hoevaak 5 keer per week en dat dan keer 4 is 20 keer rijden op een soort eigen paard. Ga eens na dat manegelessen 10 euro kosten em dat dan keer 20 lesjes..