Nu geloven de ouders van Jet haar ook
En zij zeggen dat we met een groepje van meerdere meisjes naar hem toe moeten gaan, om het hem te zeggen..

Heb dus echt geen zin om naast die creep te gaan staan en het te zeggen....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HalloDan schreef:Dat dit vroeger niet gebeurde, is echt grote onzin natuurlijk! Ik ben zelf 41 en heb wat dat betreft ook heel slechte ervaringen helaas als tienermeisje. Helaas weten die viespeuken gewoon dat er bij paarden ALTIJD veel jonge meisjes lopen. Eigenaren met een paard hebben zo een machtspositie omdat meisjes op die leeftijd veels te veel pikken van zo´n man omdat ze dol zijn op zijn pony en bang zijn dat ze niet meer mogen rijden of verzorgen als ze er iets van zeggen.
merel90 schreef:Erg genoeg denk ik dat dit veel voorkomt. Ze weten dat ze een machtspositie hebben, eerst vertrouwen winnen en daar dan misbruik van maken. Omdat je tegen die tijd al om de pony's geeft, hebben ze heel wat om je mee te chanteren en onder druk te zetten. (dreigementen als ik doe de pony's wat aan, ik doe ze naar de slacht enz.) Jammer genoeg spreek ik uit ervaring.
Aan de jonge meiden die hier meelezen en die ergens een pony gaan verzorgen, neem regelmatig je ouders mee, vooral de eerste keer. Als de eigenaren hier moeilijk over doen, dan zou ik er niet mee doorgaan. Verder, zodra er iets gebeurt waarbij jij je niet prettig voelt, niet twijfelen aan jezelf, maar je spullen pakken en vertrekken. Beter een keer te snel geoordeeld, dan dat er ergere dingen gebeuren
AdawiLovee schreef:Nouja
En zij zeggen dat we met een groepje van meerdere meisjes naar hem toe moeten gaan, om het hem te zeggen..
Millanka schreef:AdawiLovee schreef:Nouja
Dat vind ik wel een beetje raar. Stuur je je kinderen naar zo een vieze vent, als ouder zou ik dan zelf gaan en/of aangeven bij de politie
AdawiLovee schreef:Vandaag vond ik het van me zelf wel een goeie actie wat ik heb gedaan, want we zaten op de bank toen hij instructie gaf, maar ik zat aan mijn nagels te pulken, en toen mochten we gaan gymen, maar dat had ik dus neit door
Toen zei hij zo tegen mij van: Hey, ga je niet eens meedoen?
En toen raakte hij me aan op mijn schouder eigenlijk, maar ik krijste Keihard: ''Blijf van me af!''
Hele gymzaalwas opeens stil
Ben toen naar de kleedkamer gegaan, me aangekleed, en de hele gymles aan mijn nagels gepulkt
Dat was eigenlijk wel Vaag, maarja