Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

). Uitmesten moet zelf gedaan worden, net als voer klaar zetten en het terrein schoonhouden. Met het paard mag onder voorbehoud mee naar buiten worden gegaan.
?
Naborah schreef:Ik heb momenteel wat op het oog.
Prijs is €35,- per maand voor 2x per week. Paard staat op een stal met enkel buiten bak wat betreft bak-mogelijkheden (over niet bestaande woorden gesproken). Uitmesten moet zelf gedaan worden, net als voer klaar zetten en het terrein schoonhouden. Met het paard mag onder voorbehoud mee naar buiten worden gegaan.
Denken jullie dat deze prijs goed zit, áls je het over prijzen hebt? Mijn excuses voor de wazige vraag.
Eerder vroeg iemand mij om voor 45 euro per maand haar paard bij te rijden, maar dat vond ik voor één keer in de week teveel. Of was dat ook niet rieel van mij?
voor een heleboel minder kun je 1 x in de week een priveles krijgen op een manege. lotusbloem schreef:hey hallo
ik ben er over na te denken, of ik een bijrijdster te nemen
nou vroeg ik me of wet jullie vragen of betalen voor het bijrijden van een paard?
groetjes merel