hoe zijn jullie aan je verzorgpony gekomen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

danielle_x

hoe zijn jullie aan je verzorgpony gekomen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 09:36

hoi,
ik zoek al een tijdje een verzorgpony alleen het lukt maar neit om 1 te vinden.
daarom deze vraag hoe zijn jullie aan je verzorgpony gekomen?

ik heb al meerdere advertentie's geplaatst op marktplaats en sinds kort staat er op bokt ook 1.

en betalen jullie er dan voor want had er 1 aangeboden gekregen maar daar moest je 50 euro in de maand betalen om dan 1x in de week te komen op dinsdag.

nou heb ik die niet gedaan i.v.m het bedrag en ik juist niet op dinsdag kan.

en ik zoek al best wel lang hoop dat jullie misschien tips ofzo hebben
groetjes Danielle

magda_90

Re: hoe zijn jullie aan je verzorgpony gekomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 12:26

Mijn eerste verzorgpaarden kwamen via een klasgenoot, mijn tweede zijn we langs de huizen gefietst de derde via marktplaats en waarschijnlijk de huidige (heb nog een proefmaand) via bokt.

worteltjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 12:31

De eerste langs huizen, de tweede via de manege waar ik reed, 3e via marktplaats en die ik nu heb via via

_lotteke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 14:02

ik ging met mijn vriendin fietsen, maar toen vi=onden we niets, toen kende mijn moeders vriendin iemand met een pensionstal, nou en daar rij ik nu en verzorg ik de boel een beetje

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 14:47

okee langs de stallen fietsen in de buurt ga ik ook maar eens proberen dan

Shantiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 19:03

via mijn moeder Bloos

_SunriSe_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 20:06

via vrienden,buren en kenissen. Haha!
ik hoef er niet voor te betalen omdat ik dan eigenlijk hun help met de paarden verzorgen,rijden enz...
en hun daar dan gewoon plezier va hebben.
ik denk dat dit bij de meeste wel zo in elkaar zit

xLiisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 21:49

Eeeh op verschillende manieren, de eerste paar keer via marktplaats, een keer via via en nu via bokt Lachen

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-08 07:25

okee bedankt vor de reactie's Lachen

LALALA_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 17:32

via de manege :p.. mijn verzorgpony was eigenlijk een manege pony ( die ik verzorgde).. toen ze haar gingen verkopen mocht ik haar van haar nieuwe eigenaars blijven verzorgen en rijden Lachen .. misschien kan je op de manege is rondhoren of je daar een pony mag verzorgen Lachen

x

x

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 19:16

marktplaats

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-08 20:29

LALALA_x schreef:
via de manege :p.. mijn verzorgpony was eigenlijk een manege pony ( die ik verzorgde).. toen ze haar gingen verkopen mocht ik haar van haar nieuwe eigenaars blijven verzorgen en rijden Lachen .. misschien kan je op de manege is rondhoren of je daar een pony mag verzorgen Lachen

x

x

bedankt voor je reactie Lachen maar ik rij op een kleine stal waar de paarden allemaal van dezelfde eigenaresse zijn. ik rij daar en help daar op zaterdag met de stallen. dat vind ik genoeg er is een heel verhaal achter waarom ik daar niet wil komen verzorgen ook onderanderen ze er alleen 's ochtends ( zit ik op school) en 's avonds zijn dat vind mijn moeder dan weer te laat omdat het nogal afgelegen ligt voor de fiets. en ik wil er dan gewoon uit school naartoe gaan weet je Knipoog

hoop dat je snapt wat ik heb opgeschreven Tong uitsteken

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-08 21:30

ik had bij een pony die in een weitje stond vanmiddag een vriefje aan de ketting gehange met verzorgpon gezocht enz ( dat briefje omdat de eigenaren er toen neit waren) en ze had me toegevoegd op msn en ik mag donderdag komen kijken Haha!

Ann__H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 17:03

* De eerste van m'n moeder der vriendin.
* De tweede langs een boerderij gaan gelijk 4 verzorgpony's.
* De derde via marktplaats dat zijn er nu 5.

LALALA_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 21:03

danielle_x schreef:
LALALA_x schreef:

x

x

bedankt voor je reactie Lachen maar ik rij op een kleine stal waar de paarden allemaal van dezelfde eigenaresse zijn. ik rij daar en help daar op zaterdag met de stallen. dat vind ik genoeg er is een heel verhaal achter waarom ik daar niet wil komen verzorgen ook onderanderen ze er alleen 's ochtends ( zit ik op school) en 's avonds zijn dat vind mijn moeder dan weer te laat omdat het nogal afgelegen ligt voor de fiets. en ik wil er dan gewoon uit school naartoe gaan weet je Knipoog

hoop dat je snapt wat ik heb opgeschreven Tong uitsteken

Eumh xD , ik snap het een beetje Lachen ! Is het niet dat je 's morgens ook naar school moet.. en dat 's avonds niet meer mag ?
njaah dat is wel vervelend :p ! ik mag door de week ook niet naar de manege gaan xD .. alleen woensdag , vrijdag , zaterdag en zondag.. omdat ik anders school ga verwaarlozen en blablabla .. je kent die zever waarschijnlijk wel :p ..
misschien kan je nog wat verder zoeken op internet.. of misschien komt der een ponytje uit de lucht gevallen.. [ bij wijze van spreken :p ].. OF misschien kan je als je een grote tuin hebt.. een shetlandertje in zetten.. is ook altijd leuk om te verzorgen :p !

x

x

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 00:19

De eerste via kennisen van mijn ouders.
De tweede (en huidige) via marktplaats.
Mijn huidige heb ik zoveel mazzel mee! Mag komen wanneer ik wil, mag doen wat ik wil (behalve buiten rijden, dat doen we alleen met meer mensen), mag op meerdere paarden rijden (doe ik meestal niet).
Ik heb gewoon alle vrijheid. Moet een innieminnie bedrag betalen, en dat vind ik ook niet erg.

deniece

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 18:36

Ik heb mn eerste via een klasgenootje, toen via marktplaats.. En ga morgen kijken bij misschien een nieuw vzpaard, ook via mp..

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 22:11

Ik kwam aan mijn állereerste verzorgpony via toendertijd mijn beste vriendin, zij verzorgde die pony omdat het meisje waar ie van was er bang voor was.. Toen mocht ik haar mee helpen Nagelbijten / Gniffelen

Daarna heb ik nog als een 'penny' shetlanders 'verzorgd' haha, dat had ik gewoon gevraagd.. *LOL*

Daarna kwam ik steeds vaker bij mijn oom op de fok & handelstal, en toen werd ik helemaal verliefd op een fries. Lovers Die werd verkocht aan iemand die bij m'n oom werkte & daar bleef ze dus staan, toen heb ik gewoon gevraagd of ik haar mocht verzorgen & dat heb ik 3,5 jaar gedaan met heel veel plezier Lachen Tot dat ze verkocht werd.. Verdrietig

Het paard wat ik nu rijd heb ik via bokt gevonden, de eigenaresse had een topic geopend. Lachen Achteraf kende ik de eigenaresse al..

Edit: Succes met het vinden van een verzorg paard Knipoog Gewoon heel veel geduld hebben!

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 09:31

ik heb nu een verzorgpony Lachen het is een welshje van 3 en een shetlander waarvan ze zeggen dat ze 1 is maar ik geloof dat niet zo.

je mag alleen nog stappen op hem omdat draven en galoperen zeggen ze dat het slecht is voor zijn gewrichten.

ik wacht wel af wanneer dat wel mag dan maar de meeste als ze ingereden worden kunnen toch ook draven en galoperen?

Fake

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 12:07

Mijn eerdere verzorgpony's vrijwel allemaal via marktplaats.
Maar 1 andere pony door een briefje aan de wei te hangen met een telefoonnummer erop en de vraag of ze een verzorger nodig hadden.
Pennytijd Duivel

Neptunus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 21:52

ik ben samen met een vriendin gaan rondfietsen, en nu rijd/verzorg ik al 10 jaar bijdezelfde eigenaar !
heb daarnaast ook nog een tijdje bij iemand gereden , en die verzorgpaarden vond ik via marktplaats.

PaardenLeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 23:12

gewoon gevraagd op een pensionstal Knipoog

Marijke_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 09:00

Mijn moeder en ik rijden allebei op een manege en we zochten allebei een verzorg/bijrijd paard/pony.
Toen had mijn moeder voor haarzelf een Haflinger gevonden, West.
Dus daarheen en een paar keer later ik mee, mocht op West ook even rijden.
Maar de keer daarna toen ik daar heen ging kwam Tamara (magicmist hier) op me af en die vroeg of ik op haar pony wilde rijden.
Dus ik op die pony rijden en dat ging eigenlijk best goed. Toen verzorgde ik dus Jackson Haha!
Nu rij ik nog steeds op diezelfde stal maar dan op paarden Knipoog

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 22:10

Ik heb Snowy gevondend door op een pensionsstal een advertentie op te hangen (3 dagen later reactie XD), Orvik is van dezelfde eigenaar en de verzorger van hem was weggegaan dus toen vroeg ze of ik hem op maandag los wilde gooien en hun ook uitmesten enzo (nu doe k ze gemiddeld 2 tot 3x per week.
Aan Valeida ben k gekomen toen k 2x van me instrecteur les had gehad en hij zei dat hij meer in me zag en vroeg of k naar een gevorderedere les wilde (tuurlijk wilde ik dat) een paar weken daarna vroeg hij of ik zijn KWPNer op zaterdag wilde losgooien, en later ook berijden (een 6 jarig paard, wat nu ong. een jaar onder het zadel is en een redelijke heethoofd, sterk en vreselijk koppig)

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 16:15

Mijn eerste bijrijdpaardje vond ik via bokt.. Ik geloof (dat weet ik echter niet helemaal zeker Knipoog ) dat ikzelf een adv.geplaatst had, en toen kreeg ik een aanbod van Wen of ik Piaffe wilde gaan doen. Namara is via een collega van mijn moeder geweest, en aan Titus ben ik gekomen via marktplaats...