dus vandaar dat ik wel een verzorgmeisje wil om haar ook de kans te geven.
nou vroeg ik me af,
voor de verzorgers:wat mag jij bij je verzog pony? en wat zou je graag nog meer willen?
voor de pony eigenaren: wat mag het verzorgmeisje bij jou pony doen? en wat wil je dat ze liever niet doet?
ik probeer mn verzorgmeisje zoveel mogelijk overal bij te betrekken, ze mag niet alles doen maar als ik iets doe gaat ze vaak wel mee kijken ofzo en dan leg ik altijd uit met welke reden ik dingen doe.
ook mag ze wel eens meehelpen met mn haflinger. met de a pony die ik heb mag ze eigenlijk alles.
ook mag ze van mij alles vragen, heb liever dat ze 20x te vaak vraagt dan dat ze geen vragen durft te stellen omdat ze misschien denkt dat t een domme vraag is ofzo. (géén 1 vraag is trouwens dom!)
ook vind ik het heel goed als ze dingen aangeeft die niet lukken, dan geef ik dr wat uitleg en dan gaan we het gewoon samen oefenen tot dat t wel lukt.
wat doen jullie allemaal met je verzorgmeisjes? en wat laat je ze liever wel doen en wat liever niet(met welke reden?)
en verzorgers.. wat zouden jullie graag willen doen? hoe vinden jullie dat de eigenaar met jullie omgaat?
ben erg benieuwd hoe iedereen hier over denkt