ik zal even uit leggen waar het over gaat
ik heb een halfjaar een verzorgpony waar ik alles mee doe alles voor over heb alles voor koop er elke dag heen ga wedstrijdjes mee doe koop het voer enzovoort kortom het is net me eigen paard + dat ik elke maand 50 euro aan de eigenaar betaalt
ze staat op een kleine stal en de eigenaar heeft 2 paarden haar ( ze heet roxette ) en nog een paard
haar eigenaar is aan dat andere paard gehecht dus kijkt niet echt naar roxette om
nu heef iemand een goed woordje voor mij gedaan bij de eigenaar dat ik haar in bruikleen zou nemen
ik moet de dierenarts betalen alles maar ze blijft op de eigenaar de naam staan
na een week me ouders overhalen en me ouders laten na denken
heeft me vader vandaag gezegt dat het mag
nu vinden me ouders
of we kopen haar
of we betalen haar stalling hoefsmid enzo behalve de dierenarts
ik vindt dat mijn ouders glijk hebben
want ik ben wel verantwoordelijk moet de dierenarts betalen zodat als ze ziek wordt wij volgend jaar niet op vakantie kunnne maar ze blijft op de iegenaar haar naam staan
mijn ouders vinden dit vreemd en denken dat er wat achter zit
ik heb mijn ouders vertelt dat als ik haar niet huur ze verkocht wordt de eigenaar heeft er haast geen geld meer voor
maar eigenlijk heb ik dat een beetje gelogen
de eigenaar heeft er geen geld meer voor daarom wilt ze haar verhuren
nu heb ik de eigenaar gebeld en een bod van 500 euro gedaan want dat moest van me vader
ze is nu nog niet zo veel geld waard
over een enkele jaren is ze meer geld waard dus zou ik haar voor meer willen verkopen
ik zou haar niet heel me leven kunnen houden aangezien ze te klein voor mij is het is dus niet mij idealde droompony ik kan haar inderdaad niet missen omdat ze teveel voor me betekent ik wil dat ze het goed krijgt bij mij
ik heb de eigenaar gebeld en een bod gedaan
ze wilt haar niet verkopen en zegt dat als haar andere paard weg moet ze dan geen paard meer heeft
maar dat heeft iedereen
ik vindt dit een raar excuses
daarna heb ik gezegt als jij de dierenarts kosten betaalt kunnen wij haar in bruikleen nemen anders houdt het op
ze zou het met haar meoder er over hebben en zou me terug bellen
ik zit er dus erg mee dat als wij haar nu in bruikleen zouden gaan nemen ik welke elke maand zit met dat de eigenaar haar terug kan vragen
want de eigenaar traitn haar met niks ik wil haar wel gaan trainen dus kan de eigenaar er over een jaar wat meer voor vragen en door wie komt dat dan door mij
het gaat mij niet om het geld maar wat ik nou moet doen
iemand zei tegen mij je kan ook een ander paard kopen voor 500 euro temisnte een paard of een jong ding waar ik nog alles mee kan doen
maar ik heb me ouders eindelijk zo ver gekregen dus vindt ik het raar dat ik nou ineens zeg de eigenaar verkoopt haar niet meer dus mag ik een ander paard kiezen
ik wil haar een goed tehuis bieden ik zou niet weten wat ik zonder haar zou moeten
hebben jullie een oplossing hoe ik het nou moet aanpakken of wat ik nu moet doen ?
het lijkt allemaal heel makkelijk maar voor mij is het echt moeilijk

Veel succes in ieder geval en laat even weten wat je gaat doen!!!