Begin dit jaar ben ik 2 paarden gaan verzorgen/rijden, het was altijd hartstikke leuk en gezellig tot school weer begon.
Ik had het er onwijs druk mee en omdat ik zelf ook nog een eigen pony heb worden 3 paarden mij te veel.
Heb toen tegen de eigenaar gezegd dat ik het erg jammer vind maar dat ik er mee moet stoppen omdat het met school niet lukt.
Kreeg als antwoord dat ik het gewoon maar moest proberen want ze had nu ook een ander meisje erbij, konden we samen gaan rijden.
Heel erg leuk, maar het lukt mij gewoon niet. Een maand later aangegeven dat het toch echt te veel word en dat ik de volgende keer mijn spullen graag mee wou nemen.
De sleutel lag altijd op de zelfde plek tot een tijdje terug toen ik mijn spullen mee wou nemen. De sleutel lag er niet meer en heb het ook niet kunnen vinden.
Een berichtje gestuurd naar de eigenaar met de vraag waar de sleutel lag en of we voor de laatste keer nog konden afspreken om ook direct afscheid te kunnen nemen.
Geen antwoord. Dit is nu zo'n 4 weken geleden en ik heb mijn spullen nog niet terug. Het zijn leren laarzen, vrij nieuwe cap en bodyprotector.
Ik ben nu bang ( in het minst erge geval ) dat de andere ruiter mijn spullen gebruikt, of dat ze de spullen verkocht hebben.
Hebben jullie enig idee hoe ik dit op zou kunnen lossen? Ik wil gewoon mijn spullen terug en ik baal hier heel erg van
Berichtjes en bellen reageert ze niet meer op.Vind dit erg jammer en ik hoop dat jullie wellicht een oplossing hebben?
), misschien kunnen zij nog iets betekenen zonder dat je aangifte hoeft te doen.