Ik heb jullie hulp nodig
Hier komt mijn verhaal:
Ik was lang opzoek naar verzorgpony omdat helaas een eigen er niet in zat. Heb toen een advertentie geplaats op Mp. Heb daar toen een maand lang niks van gehoord (eigenlijk was ik vergeten dat ik een advertentie had geplaats)
Tot ik op een avond een reactie kreeg van een aardig meisje dat nog wel een leuke shet had staan waar ik op mocht rijden als het nog zou passen! Heb meteen terug gemaild en toen was het tijd voor een kennismaking! Verliep goed, leuke pony en aardige eigenaresse. Nu verzorg ik hem 3 maanden en aankomende zaterdag ga we voor het eerst op wedstrijd! Ik weet dat ik het erg getroffen heb en er is een klik tussen mij en de pony/eigenaresse. Ik heb een weekje geleden een mailtje gehad (was vergeten om mijn advertentie van Mp te halen) van een vrouw die 4 paarden had staan die ik voor de kar mocht doen en waar ik op mocht rijden! Klonk aantrekkelijk dus heb een mailtje terug gestuurd. Heb daar toen niks meer van gehoord tot vandaag! Ze zei dat het druk was dus dat ze geen tijd had om een mailtje terug te sturen. In deze reactie had ze verteld dat ze een Belgisch trekpaard hadden die was beleerd voor de kar en waar ik ook nog dressuur op mocht rijden. Veder had ze ook 2 oudere paarden en een jonge Kwpn die nog niet zadelmak is.
Ik vind het lastig om te kiezen tussen deze twee...
Hopelijk hebben jullie advies en laten jullie weten wat jullie hadden gekozen!
Ps: ben nog niet bij de 4 paarden langs geweest
Vandaag weer geweest en ik voelde dat we wat speciaals hadden hij begint me te vertrouwen en ik hem!

Ik ga zo proefje rijden op hem en maak dan wel mooie foto's (nou ja dat probeer ik) ik zet ze later in dit topic!