Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
blackflicka schreef:Hoi allemaal.
Ik wilde eens weten,hoe jullie er tegenover staan,je hebt een bijrijder laat je die betalen of juist niet.
Ik vind zelf dat je een bijdrage mag vragen,omdat ze ook gebruikt maakt van je spullen,mede omdat het dan sneller slijt,en jij weer kosten hebt.
Ook op een manege kun je ook niet voor niks komen rijden,maar als ik een kleine bijdrage vraag in mijn omgeving vinden ze dat raar,ze hoeven dan geen klusjes te doen.
Op meerdere stallen hier in de omgeving vragen ze ook een bijdrage.
Wat zouden jullie doen,ik vind een bijdrage van 45 euro per maand voor zon 3 dagen in de week rijden,best wel netjes.
blackflicka schreef:Bedankt voor jullie reacties,ja dat is een hobby kost altijd geld,hier mogen ze dan ook echt rijden.
Ik eis verder niks,alleen dat je het dier niet kapot jakkert zeg maar en weer zorgt dat die droog is als ze weer gaan.
blackflicka schreef:Ik heb ook niks meer gehoord,ik denk dat ik het maar voor gezien houd.
Het valt niet mee iemand te vinden,ze willen geen bijdrage betalen en voor andere dingen hebben ze wel geld voor bijvoorbeeld een lease paard op een ander.
Ik wil geen manege ruiters,en geen mensen die al elders rijden.