Toch zijn er veel goede verzorgers in dit landje
mijne vond ik na een advertentie op Marktplaat, ze was de eerste die reageerde. 16 jaar en nu 17, in het begin was haar vader er bij met de afspraken maken. Ondertussen is ze al zo een 9 maanden bij me, en ben ik super blij met haar! Ze komt alle afspraken na, doet alles wat gevraagd word, stuurt mij regelmatig berichtjes over hoe het was gegaan, valt zelfs voor andere mensen op stal in als die niet kunnen mesten. Ze staat altijd klaar als ik niet kan of als er iets is. Zo had ik een tijd geleden een flink (nieuw?) griepvirus, en toen had ze een volle week alle dagen voor hem gezorgd.Ook hoor ik van stalgenoten dat ze goed met hem bezig is, fijn rijd en ook streng kan zijn (mijn paard kan nog af en toe flink puberen).
Daar tegenover probeer ik haar overal bij te betrekken. Van tandartsen, osteopaat, grondwerklessen en zadelpasser; ik vraag of ze het leuk vind aanwezig te zijn en mee te maken. Ik betrek haar bij mijn keuzes (paard tijdje geleden verhuisd) en mag ze alles met mijn paard.
Dus hierbij dank aan de goede en betrouwbare verzorgers
Nog meer bokkers die wel fijne verzorgers hebben?
dus weer opzoek naar iemand anders. Het is een stuk moeilijker dan het lijkt , mocht iemand nog iets weten in omg. Enschede laat maar even weten
. Ik mag er alles mee, ik koop wel zelf de spullen, maar dierenartskosten betalen de eigenaren.