Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
eilleen333 schreef:Ik heb bijrijders gehad en heb hen nooit om een bijdrage gevraagd. Ik vind het belangrijker de juiste persoon te hebben dan extra geld. Ik was al blij dat ze mij uit de brand konden helpen omdat ik te weinig tijd had.
Maar ik vind voor twee keer in de week rijden 25-50 euro per maand wel redelijk. ik vind wel dat je goede regels hebt (minimaal aantal dagen komen en een max aantal dagen rijden).
Urielle schreef:Ik zie weinig pre in bovenstaande op een manegepaard om mee te gaan rijden. Voor max 2 keer in de week rijden wat niet eens altijd kan, mwah. Ik denk niet dat er mensen om staan te springen.
Urielle schreef:Ik zie weinig pre in bovenstaande op een manegepaard om mee te gaan rijden. Voor max 2 keer in de week rijden wat niet eens altijd kan, mwah. Ik denk niet dat er mensen om staan te springen.
chelle_dora schreef:Urielle schreef:Ik zie weinig pre in bovenstaande op een manegepaard om mee te gaan rijden. Voor max 2 keer in de week rijden wat niet eens altijd kan, mwah. Ik denk niet dat er mensen om staan te springen.
Dat is denk ik wel weer inderdaad waar een hoop mensen ook op af zullen knappen. In Nederland weet je nooit wat het weer doet, dus kan het zomaar zijn dat je bijvoorbeeld weken niet kan rijden, en niet iedereen wil continu naar buiten, ik vind buiten ook heel leuk maar heb op z'n tijd ook echt wel bakwerk nodig, niet alleen voor knol maar ook voor mijzelf. Is er een mogelijkheid om in de omgeving in een binnenbak te kunnen rijden tegen betaling bijvoorbeeld? Dat zou het alweer aantrekkelijker maken voor een eventuele bijrijdster.
Brendaaaa schreef:eilleen333 schreef:Ik heb bijrijders gehad en heb hen nooit om een bijdrage gevraagd. Ik vind het belangrijker de juiste persoon te hebben dan extra geld. Ik was al blij dat ze mij uit de brand konden helpen omdat ik te weinig tijd had.
Maar ik vind voor twee keer in de week rijden 25-50 euro per maand wel redelijk. ik vind wel dat je goede regels hebt (minimaal aantal dagen komen en een max aantal dagen rijden).
Die discussie kun je voeren idd, wel of niet een bijdrage vragen. Ik vind alleen dat als ik mijn paard deel met iemand, zonder verwachtingen te hebben dat diegene mijn paard verbeterd, diegene best een beetje hobby-geld mee mag betalen toch? Als iemand gebruikt wordt als halve stalhulp of diegene zou hem doorrijden of zoiets dan is het een ander verhaal hoor, dat vind ik wel. MAar het is puur voor hem dat ie nog wat meer liefde en aandacht krijgt (hij heeft nooooit genoeg) en voor mij makkelijk dat ik niet alle dagen perse hoef te gaan (leuk voor mn gezin).
chelle_dora schreef:Overigens spreken je advertentie en de tekst die je hier neer hebt gezet in het topic elkaar wel tegen.
Uit je advertentie:
Ik zoek niet iemand om hem te rijden dat doe ik zelf. Mocht het echt super klikken, dan wil ik dat op termijn wellicht wel delen,
Terwijl het hier om 2x in de week rijden gaat... Ik vind je uitnodiging ook weinig uitnodigend zegmaar.. Een beetje nors.
EskeGirl schreef:Als ze niet mag rijden, geen bijdrage, dan heb je een betalende stalhulp.
Mag ze wel rijden (wat me onduidelijk is), vind ik voor dit 25-50 euro een eerlijk bedrag.
Brendaaaa schreef:chelle_dora schreef:Overigens spreken je advertentie en de tekst die je hier neer hebt gezet in het topic elkaar wel tegen.
Uit je advertentie:
Ik zoek niet iemand om hem te rijden dat doe ik zelf. Mocht het echt super klikken, dan wil ik dat op termijn wellicht wel delen,
Terwijl het hier om 2x in de week rijden gaat... Ik vind je uitnodiging ook weinig uitnodigend zegmaar.. Een beetje nors.
precies, dan zie je toch dat ik er wel open sta? En dan denk ik dus over de bijdrage na. Nors? Nou volgens mij valt dat wel mee hoor haha