Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bello2005 schreef:als ik moet betalen kan ik net zo goed naar de manege gaan,, dan vind ik het nog enigzins geldwaardig
Loetie84 schreef:bello2005 schreef:als ik moet betalen kan ik net zo goed naar de manege gaan,, dan vind ik het nog enigzins geldwaardig
Dat ligt er maar net aan wat je met het dier mag. 1 keer in de week manege-hobbelen is natuurlijk wel even wat anders dan 4 keer in de week mogen rijden op een beter paard en zelf weten wat je er mee doet...
Pauline schreef:bello2005 schreef:maar het is JOUW pony..
Precies en waarom zou ik die met jou delen dan? Omdat jij graag wilt rijden? Dan doe je dat maar lekker op de manege.
bello2005 schreef:je kunt hier bij ons op de manege kiezen of hij volledig van jouw word of dat hij ook nog in de les word gebruikt.
een privepony is van iemand die er voor gekozen heeft om voor het dier te zorgen.. om de een of andere manier wil diegene dat er iemand anders op rijd maar je wilt er wel geld voor vangen.. dat punt vind ik niet kunnen
bello2005 schreef:maar het is JOUW pony..