Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Voor de rest een te zware paddock om te rijden, maar de paardjes staan er heerlijk.
Behalve eten geven en uitmesten dan haha 

) een buitenbak, toegang tot het bos en fatsoenlijk tuig. Nou moet ik zeggen dat ik in de 10 jaar dat ik er rondloop al heel wat spulletjes zelf heb verzameld. Alles is van mezelf behalve het zadel en het bit
Maar, mocht ik die spullen niet hebben, red ik me ook prima
rijd er alleen niet op, maar dat maakt me helemaal niets uit. 
kleine wei voor de hengst, wel grote stallen. rommelige zadelkamer. Geen droomplek voor paarden en al helemaal niet voor 2 net ingereden 3 jarige waarvan 1 drachtig en een jonge hengst ( alle 3 welsh ) ben blij dat ik daar weg ben
Toen ik daar net wegging was er net een 6 jarige kwpn ruin bijgekomen. Veel te klein voor 3 jonge paarden, een sportpaard en een veulen maar de eigenaar was een koppige oude man. het zat er ook vol met vliegen en het stonk er ontzettend naar urine. er zat een treinspoor naast, met alleen een stukje kippengaas ertussen... levensgevaarlijk. ook midden in een woonwijk dus de enige uitrij mogelijkheid was het centrum van de stad.. Arme beesten.. 

(barebackpad/hoofdstel/dekjes/halsters etc)
maar mag niet klagen dacht ik zo
Het zijn overigens twee pony's.