Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Passorapard schreef:Dan zou je je pony als ''leasepony'' aan moeten bieden . Meestal word er rond de 40,- á 50,- gevraagd voor een lease pony/paard . ;')
prow schreef:Passorapard schreef:Dan zou je je pony als ''leasepony'' aan moeten bieden . Meestal word er rond de 40,- á 50,- gevraagd voor een lease pony/paard . ;')
oke maar ik bedoel dat die nog op de zelfde stal blijft staan
maar had bij marktplaats ook gezien voor 75 maar wist niet of het per maant of per week was
prow schreef:Passorapard schreef:Dan zou je je pony als ''leasepony'' aan moeten bieden . Meestal word er rond de 40,- á 50,- gevraagd voor een lease pony/paard . ;')
oke maar ik bedoel dat die nog op de zelfde stal blijft staan
maar had bij marktplaats ook gezien voor 75 maar wist niet of het per maant of per week was
M_EL_ISSA schreef:Ik heb een verzorgpony, hoef ik niks voor te betalen.
Vind ik natuurlijk veel beter, maar ook als ze er wel geld voor gevraagd had, had ik het ook goed gevonden.
Zelf zou ik niet hoger gaan dan 50 euro per maand. Maar vind wel dat dit afhankelijk is van wat jouw verzorgster mag met jou paard.
Is het bijvoorbeeld alleen een beetje aandacht geven, beetje tutten en doen, zou ik er geen geld voor vragen.
Mogen ze er op rijden, kan je het inderdaad doen.