Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marsu

Berichten: 2112
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: ZUIDLAND

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 17:00

En allemaal van je advertentie op Bokt of ook nog op andere plekken geplaatst?

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 17:17

Ik heb m op Facebook ook voorbij zien komen in elk gebal :p

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 17:38

Het is ook een mooi aanbod.

Anoniem

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 20:19

De meeste zijn van Facebook ja :j

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 18:21

De bonte ga ik woensdagavond proefrijden, de eigenaresse en mijn rooster kwamen niet helemaal overeen voor die tijd :').

De draver zou gister zijn, ging niet door vanwege het slechte weer ze belde af dat de bak was verzopen. Nieuwe afspraak gemaakt voor morgenochtend maar tot op heden krijg ik nog geen antwoord op de vraag hoelaat en welk adres ik hebben moet :(.

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 18:29

edit ik heb na 6 uur een antwoord. Weer verzetten.. Ik snap dat bijrijders die hun afspraken niet nakomen vervelend zijn maar hoe moet ik dit serieus nemen?..

Nyaleti

Berichten: 6144
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 18:32

Ik kom me hier ook melden, hopelijk maar voor eventjes *D

Ik ga naar het buitenland dus zoek ook iemand die voor m'n pony's kan zorgen, maar is toch best een lastige kwestie. Ze staan aan huis in een klein dorp, eentje is een shet voor de kar en je kan er alles mee dus vind wel iemand die lekker willen mennen of grondwerk wil doen. De andere is een oude opa en mag niet meer echt gereden worden. Beetje stappen kan wel en anders longeren en knuffelen.

Ben bang dat mensen toch te intensief gaan rijden of te laks zijn met de gezondheid en m'n paard naar de getver helpen. Of dat ze afhaken omdat ze toch graag echt willen kunnen rijden of het missen dat er geen gezellige stalgenootjes zijn.
Heb zeker wat reacties gehad en 2 komen er kijken, maar moet er wel echt een heel goed gevoel bij hebben ..

Amber_anne

Berichten: 6918
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 19:34

casperzazoe schreef:
Ik kom me hier ook melden, hopelijk maar voor eventjes *D

Ik ga naar het buitenland dus zoek ook iemand die voor m'n pony's kan zorgen, maar is toch best een lastige kwestie. Ze staan aan huis in een klein dorp, eentje is een shet voor de kar en je kan er alles mee dus vind wel iemand die lekker willen mennen of grondwerk wil doen. De andere is een oude opa en mag niet meer echt gereden worden. Beetje stappen kan wel en anders longeren en knuffelen.

Ben bang dat mensen toch te intensief gaan rijden of te laks zijn met de gezondheid en m'n paard naar de getver helpen. Of dat ze afhaken omdat ze toch graag echt willen kunnen rijden of het missen dat er geen gezellige stalgenootjes zijn.
Heb zeker wat reacties gehad en 2 komen er kijken, maar moet er wel echt een heel goed gevoel bij hebben ..


Dit is nou iets wat mij super leuk lijkt. Juist iets minder intensief kan ook heel fijn zijn!

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 12:52

Oké de afspraak van vanochtend ging bij nader inzien toch door kreeg vanacht nog een appje met ik ben er morgen toch
Maar ehh we zijn een match en ik mag terugkomen!

jorretje

Berichten: 3992
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: Blaricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 11:24

Spoiler:
1 reactie heb ik
Dreamer ik ben jaloers, 40 reacties pff.. misschien moet ik ook maar op facebook wat neerzetten, waar doen jullie dat?

Peelie

Berichten: 13416
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 12:20

Er zijn allenmaal bijrijders groepen.

Anoniem

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 12:43

Hier net de advertentie eraf gehaald, zoals verwacht totaal geen reactie gehad.
Nu ben ik er zelf ook niet actief mee bezig geweest (in de zin van reageren op gezocht-advertenties enzo) dus dat speelt misschien ook wel mee. Heb ook geen facebook dus dan mis je wel mogelijkheden denk ik.

Weet ook niet wat ik wil, langs de ene kant lijkt het mij heel fijn voor de pony om extra aandacht te hebben en ontlast het mij voor een stuk. Maar langs de andere kant .. pff .. Misschien is het ook wel goed zoals het gaat? Ik heb geen idee...

Peelie

Berichten: 13416
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 12:56

Mijn moeder daat mijn merrie rijden. Ik vind het super leuk om mijn ma te gaan begeleiden. Ze begint in september.

Marocje
Berichten: 5606
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 13:14

Wat gaaf lijkt me dat!

Amber_anne

Berichten: 6918
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 13:59

Als ik hier zie dat mensen geen reacties krijgen op advertenties vraag ik me altijd af in welke regio jullie wonen.
Hier in regio kampen/IJsselmuiden zijn er toch meer mensen op zoek naar een pony dan er aanbiedingen zijn helaas.

Beauty26
Berichten: 2036
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Raalte

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 14:16

Ik woon in Raalte, paard staat in vilsteren

Amber_anne

Berichten: 6918
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 16:01

Beauty26 schreef:
Ik woon in Raalte, paard staat in vilsteren


Ohja toch echt wat meer afgelegen. Snap dat er minder animo is maar ben wel verbaasd over mensen die niemand kunnen vinden

Maureen_M

Berichten: 6799
Geregistreerd: 15-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 16:29

Afbeelding

Wat vinden jullie van bovenstaande tekst? Kan hem nog aanpassen :)

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 16:48

Ik mis nog dingen over hoe vaak per week je kan, bijdrage enz. :)

Maureen_M

Berichten: 6799
Geregistreerd: 15-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 16:51

Eske_B schreef:
Ik mis nog dingen over hoe vaak per week je kan, bijdrage enz. :)


Goeie tip! Ga ik eraan toevoegen. Dagen hebben meer te maken met de locatie (bv dat ik direct na of voor werk kan gaan) en bijdrage is ook weer afhankelijk van de aantal dagen en wat erbij komt kijken. Hoe zou ik dat t beste kunnen verwoorden?

Anoniem

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 17:33

Ik zou er dan gewoon bijzetten dat aantal dagen afhankelijk is van de locatie en dat je bereidt bent een bijdrage te betalen, denk dat dat wel prima is, dan kan de rest gewoon in overleg :)

Peelie

Berichten: 13416
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 18:53

Marocje schreef:
Wat gaaf lijkt me dat!

Ja. Ik vind het ook gaaf en vooral heel stoer van mn ma.

Ze heeft 2x een herseninfarct gehad waardoor ze niet zo mobiel meer is. Ze kan alleen op hele brave paarden rijden. Gelukkig is mijn merrie super super super braaf. Maar geen manegepaard.

Ze rijd nu sinds 1.5 jaar bij een gehandicaptenmanege en dat gaat er goed. Ze heeft ook al een keertje op mijn merrie gereden en ook dat ging toen erg goed.

Maureen wat de rest aan tips geeft ga ik in mee. En misschien een rijfoto plaatsen. Dan krijgen mensen een beetje een beeld.

Maureen_M

Berichten: 6799
Geregistreerd: 15-03-10

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 19:18

Rijfoto’s staan erbij! Wel niet meer recent maar ik ga er even vanuit dat ik het niet verleerd ben :')

Heb tot nu toe al 3 reacties!

_kmbn

Berichten: 240
Geregistreerd: 05-10-17

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 14:50

Ik meld me ook maar is... ik heb zojuist een advertentie voor de eerste keer een advertentie online gezet.. ik dacht meteen terug aam hoe ik jaren geleden als penny meisje aan de andere kant stond.. voor mijn twee paarden zoek ik een verzorger. En ik vind het nogal wat. :\ De ene word deze maand op de echo gezet na 3 mnd rust als de uitslag goed ( wat we verwachten) komt hij weer onder het zadel. De ander is nog niet beleerd.. dus in eerste instantie zoek ik iemand die me lekker komt helpen om samen te trainen (vanaf de grond maar wel heel uitgebreid) en te leren. +:)+

Maar krijg meteen al zoveel berichten van jonge meiden die echt heeeeeel goed kinnen rijden/ met jonge paarden omgaan / noem maar op.. :n ik hoop dat ik een leuke meid ga vinden die met mij en mijn paarden mee kan groeien.

Ik ga strxxx even heel het topic doorlezen

Anoniem

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 14:53

Dat is lastig, op papier voldoet iedereen aan de "eisen" qua ervaring die je stelt. Dat "probleem" had ik ook :=
Dus nu aan jou om daaruit toch iemand te kiezen haha, vond ik ook erg lastig hoor!