Een goede vriendin van mij heeft 2 pony's en daar mocht ik er 1 van verzorgen
MARenAMY
Geplaatst: 07-03-24 09:07
Ik weet, het topic is een beetje oud, maar er is volgens mij geen recenter topic over dit onderwerp. (Mocht er wel een recenter onderwerp zijn, mijn excuses )
Ik heb jaren een verzorgpony bij mijn buren op de boerderij gehad. Ze hadden daar toen een aantal paarden en een e-pony en c-pony.
Ik was 2 toen ik eens met mijn ouders bij de “paardjes” ging kijken, mocht toen even op een c-pony (Beauty) zitten.
Een paar jaar later ging ik er eens 1 keer in de maand naar toe om te poetsen en te “rijden” was toen meer wat stappen dan echt rijden maar goed ik was toen volgens mij 6 dus vandaar
Op een gegeven moment ging ik fanatieker rijden en reed ik standaard 1 keer per week.
En weer later was ik er zo vaak als ik kon te vinden om de stal uitmesten, te vegen en allerlei andere klusjes. En had ik 2 keer per week les!
Vanaf mijn 7e met haar wedstrijden gaan rijden tot ongeveer m’n 12e, ben ook met haar op ponykamp geweest op m’n 12e, wat een fantastisch ervaring was! (En een anderhalve maand later bleek dat dat ook ons laatste ponykamp geweest was )
Helaas is Beauty op zondag 23 oktober 2022 verkocht
Ik werd namelijk ook al aan de lange kant voor haar
Gelukkig wel naar fijne paardenmensen die ook andere paarden hebben! Ben daar een tijdje terug ook langs geweest wat erg leuk was! Zo kon ik m’n meisje weer even zien!
Carpediem123
Geplaatst: 28-03-24 17:10
Een klasgenootje van mij had 2 verzorgpony's en ze vroeg of ik haar wilde helpen
Voor mijn paard mijn eigen paard werd, werd ik gevraagd of hij niks voor mij was om bij te rijden. ( zeker niet de makkelijkste ). Na 7,5 jaar heb ik hem van diezelfde eigenaar gekregen
Y0ellaatje
Geplaatst: 08-06-24 21:35
ik heb een briefje op het hek geplakt
Cchanny
Geplaatst: 08-06-24 22:08
De eerste via marktplaats, toen kwam ik een vroegere verzorgster tegen via bokt (geloof ik) en zo kwam ik bij mijn 2e verzorgpaard toen de eerste was overleden. Mijn 3e en laatste verzorgpaard heb ik de eigenaresse zelf benaderd.