Zepstar @ wedstrijd [Zorro x Elegant]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kiwi06

Zepstar @ wedstrijd [Zorro x Elegant]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 19:33

Helloee..
afgelopen weekend weer een wedstrijd gehad,
en dat was in het begin geen succes! het terrein was gewoon k l o t e !
We kwamen daar aan, moest alles langs de weg staan, hoe gevaarlijk!
en het terrein opzich was wel mooi, maar om er eerst te komen moest je door drek en blubsie en alles.
om even te betalen naar het secretariaat en dan weer terug naar de trailer was een halfuur lopen!
En toen ik er net op zat, ging hij er vandoor. ik kon me wel beheersen, ik kon dit keer blijven denken,
wat ik vorig jaar niet kon. toen ik hem op de volte kon zetten, ging hij op een gegeven moment alsnog rechtdoor
en sprong een paar keer met 4 benen tegelijk de lucht in, en toen ik hem kon stoppen, kwam er gelijk iemand mij helpen, daar was ik zo blij mee ! ik zat als een hysterische baby te janken op mijn paard, en ademen kon ik niet meer normaal, ik moest eerst een paar minuten diep in&uit ademen, maar het wou niet echt.
Het resultaat was trouwens wel super voor zo'n rot begin. We hadden eerste proef 188, met een dikke vette 9 op het halsstrekken! en in de 2e proef 184, waarbij een 3 op middendraf, (meneer ging in galop over).

Wat wij thuis vooral trainen is ons klaarmaken voor de L2. Wij oefenen op het wijken, achterwaarts, de houding en het constanter maken. dat gaat ons steeds beter af, en achterwaarts is al een stuk vloeiender.

Op de foto's ziet het er gespannen uit soms, maar dat viel reuze mee. mijn hoofd, daar zijn geen woorden voor. ik voelde me zo leeg, ik was zo blij dat het goedging, en toen ik afstapte begon ik opeens te huilen en huilen en het hield maar niet op. ik ben blij dat het erop zit!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Dit vind ik zelf de mooiste.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ben benieuwd naar commentaar en tips Knipoog.

Ninthe

Re: Zepstar @ wedstrijd [Zorro x Elegant]

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 19:38

Ik heb jullie ook zien rijden op de Friese Kampioen schappen geloof ik, zou dat kunnen? Lachen
Ik vind Zepstar een ontzettend leuke pony, jullie zijn een mooie combinatie.

Verder vind ik hem wel wat traag voor het been lijken,
en afentoe lijkt hij wat op de voorhand te vallen, voor jezelf je handen wat hoger zodat er een knik in je ellebogen ontstaat, voor het mooie Lachen

Blommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 19:39

Ik vind he er wel goed uitzien. Heb alleen het idee dat je soms de teugels wat te kort/strak hebt. En je moet je handen iets meer dragen door ze iets hoger te houden.

kiwi06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 19:46

@Shannon: Ja dat kan zeker kloppen ja, want daar deden we aan mee Haha! Dat traag lijkt alleen maar zo ben ik bang, het is namelijk een actieve pony, soms wat te heet Tong uitsteken En bedankt voor het compliment, we beginnen nu een combinatie te worden, en zep is zeker mooi! mijn droompaardje Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 19:53

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je mag 1 topic per week openen Lachen