afgelopen weekend weer een wedstrijd gehad,
en dat was in het begin geen succes! het terrein was gewoon k l o t e !
We kwamen daar aan, moest alles langs de weg staan, hoe gevaarlijk!
en het terrein opzich was wel mooi, maar om er eerst te komen moest je door drek en blubsie en alles.
om even te betalen naar het secretariaat en dan weer terug naar de trailer was een halfuur lopen!
En toen ik er net op zat, ging hij er vandoor. ik kon me wel beheersen, ik kon dit keer blijven denken,
wat ik vorig jaar niet kon. toen ik hem op de volte kon zetten, ging hij op een gegeven moment alsnog rechtdoor
en sprong een paar keer met 4 benen tegelijk de lucht in, en toen ik hem kon stoppen, kwam er gelijk iemand mij helpen, daar was ik zo blij mee ! ik zat als een hysterische baby te janken op mijn paard, en ademen kon ik niet meer normaal, ik moest eerst een paar minuten diep in&uit ademen, maar het wou niet echt.
Het resultaat was trouwens wel super voor zo'n rot begin. We hadden eerste proef 188, met een dikke vette 9 op het halsstrekken! en in de 2e proef 184, waarbij een 3 op middendraf, (meneer ging in galop over).
Wat wij thuis vooral trainen is ons klaarmaken voor de L2. Wij oefenen op het wijken, achterwaarts, de houding en het constanter maken. dat gaat ons steeds beter af, en achterwaarts is al een stuk vloeiender.
Op de foto's ziet het er gespannen uit soms, maar dat viel reuze mee. mijn hoofd, daar zijn geen woorden voor. ik voelde me zo leeg, ik was zo blij dat het goedging, en toen ik afstapte begon ik opeens te huilen en huilen en het hield maar niet op. ik ben blij dat het erop zit!

Dit vind ik zelf de mooiste.

Ben benieuwd naar commentaar en tips
. 

Dat traag lijkt alleen maar zo ben ik bang, het is namelijk een actieve pony, soms wat te heet
En bedankt voor het compliment, we beginnen nu een combinatie te worden, en zep is zeker mooi! mijn droompaardje