Gezien we die woensdag (10-09) waren gebeld of we wilde invallen in het M-viertal, moest er nog even hard geoefend worden met trens.Opzich rijd ik hier redelijk veel mee, maar gezien ik dit hoofdstel ook voor AQ gebruik en Nevada beter op s&t moet leren lopen, was trens er de laatste tijd een beetje bij-ingeschoten. Gelukkig is Nevada niet zo gevoelig meer hierop, maar neemt niet weg dat och altijd weer een beetje wennen is.
Tijdens de training regende het echt ontzettend hard, iets wat Nevada meestal niet echt leuk vind en dan resulteert in rodeo Vrijdag was ze echter heel erg braaf, dus na een korte training zijn we dan ook weer gestopt. Ook was ik een paar dagen weg geweest, en was haar dus eigenlijk nog aan het oppakken.
Individueel starten we Z2/ZZL en 27 sept gaan we ook een keertje Young Riders starten. Dit is op deze fotos misschien niet helemaal zichtbaar, maar we zijn gegaan voor de ontspanning in de regen. Ons grootste punt waar we aan werken is de ontspanning, en op de foto's valt me op dat beetje voorover zit soms.
Nevada is trouwens een 13jarige merrie van Wellington x Apple King. Momenteel drachtig van de hengst Dayano, we verwachten half maart een veulentje.
Bij deze de foto's:

..