Ik heb een half jaar in Spanje gewerkt en daar heb ik hem en nog een aantal anderen mee vandaan genomen om hier te verkopen. Coyote heb ik zelf zadelmak gemaakt en na een maand was er een onderlinge wedstrijd op thuisfront en hebben we meegedaan enkel voor de ervaring. Ik had geweldig gereden, het was maar 1 proefje dus dat vond ik zeker niet teveel voor hem, of we nou gewoon een rondje door de bak heensturen of in outfit, dat getuttel vind meneer alleen maar heerlijk. Het was voor het eerst dat ik oprecht kon zeggen dat het me niet interesseerde wat de punten waren omdat we gewoon zo genoten hadden samen, hij had nog nooit zo fijn gelopen. En toen de surprise, horen dat je nog eerste bent geworden ook... Heb de hele dag op m'n roze wolkje gezeten.
Ik rijd zo ontspannen en rustig mogelijk en ben heel erg bezig met het ontspannen naar beneden rijden, ik heb in Spanje wel gemerkt dat de pre's heel erg graag bovenin lopen, maar de ontspanning en het halsstrekken is een stuk lastiger. Zelf ben ik verliefd op de laatste foto waar hij zo heerlijk ontspannen door z'n lijf beweegt. Ben benieuwd wat jullie van de foto's vinden.