4-jarige topper in wording at work (V.Willem van de Helle)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Louise_G

4-jarige topper in wording at work (V.Willem van de Helle)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 20:49

Hallo allemaal!!

Hier weer een topic van mij en Undercover! Undercover is een 4 jarige ruin en zoon van Willem van de Helle. Een Belgische springhengst heb ik mij laten vertellen =P. Hij is nu bijna 1,5 jaar onder het zadel en ik heb hem zelf ingereden en dus ook alles geleerd wat hij nu kan!! Haha! Ik ben echt super blij met mijn paard en wat hij nu al laat zien onder het zadel!! Wij zijn nu B met 8 winstpunten in 3 wedstrijden en hebben a.s. zondag onze 4e wedstrijd en misschien wel de laatste in de B!! Haha! L1 klaar ben ik nog niet, maar het is toch lekker om je punten in de pocket te hebben Clown Undercover heeft 5 weken lang vakantie gehad, kon hij even lekker dik worden enzo!! Nu kunnen we dus weer hard aan het werk en hij heeft er dus ook lekker zin in Tong uitsteken Whoosh!

Nou genoeg gepraat!! Hoop dat ik genoeg info heb gegeven!!!

Afbeelding
Lekker drafje, maar wel te diep!
Afbeelding
Afbeelding
Geconcentreerd hoofd Tong uitsteken
Afbeelding
Afbeelding
Galopje!
Afbeelding
Afbeelding
En nog een keer!!1

Nou dat was het wel weer!! Laat je even een berichtje achter?? Lachen

Groetjes!! xx En een hoef van Undercover Lachen

sofie_dekiwi

Re: 4-jarige topper in wording at work (V.Willem van de Helle)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 20:53

Hey leuke foto's! Ik ben niet goed in commentaar geven dus dat laat ik over aan de anderen.. Knipoog Knappe prestatie! proficiat!

victorielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 21:03

Wat nee leuk beestje Haha!
Nou super goed, bijna de B afgerond Haha!

Let eventjes op je handjes, die willen nog wel piano spelen..
Verder super! Haha!

Louise_G

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 21:11

@victorielove: dank je wel voor je leuke reactie!!:D Jaa, me pianohandjes blijft altijd nog een aandachtspunt!! Ben er ook weer flink op aan het letten Tong uitsteken
@sofie_dekiwi: haha dank je wel Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 21:20

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie is toch nog te summier. We zien graag meer informatie over waar je mee bezig bent in je training. Tegen welke problemen loop je aan, wat zijn je doelen, wat zijn je eigen aandachtspunten etc. etc. Lachen