FriesxKWPN Pardouce @ dressuurwedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jumpertjuh

FriesxKWPN Pardouce @ dressuurwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 11:41

Ik reed een tijdje geleden mee aan een wedstrijd in Dokkum. Dit werd georganiseerd voor doe een wens stichting. Je kon dus geen winstpunten halen. Ik moest mijn vriendin voorlezen en terwijl ik dat aan het doen was werd mijn naam al omgeroepen. Gelukkig was mijn moeder al met haar aan het rondstappen maar heb niet kunnen inrijden. Ik reed in de L1 en had 168 en 172 best goede punten voordat ik niet heb ingereden. Alles ging wat stijfjes en linkergalop ging overkruist.

Naam: Pardouce
Ras: Fries x KWPN
Leeftijd: 4 (3maanden serieus aan het dressuurtrainen)
Niveau B/L1

Hier de foto's:

Mams met haar aan het stappen..
Afbeelding
In tussentijd moest ik me vriendin voorlezen
Afbeelding
Stappen...
Afbeelding
Drafje...
Afbeelding
Afbeelding
Inzet volte...
Afbeelding
Haar sexy drafje -wub-
Afbeelding
Afzadelen...
Afbeelding
Met haar nieuwe deken en haar sexy vlechtjes(A)
Afbeelding

Tips zijn altijd welkom:D
Laatst bijgewerkt door Jumpertjuh op 16-09-08 11:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: FriesxKWPN Pardouce @ dressuurwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 19:01

Moderatoropmerking:
Diverse off-topic berichten verwijderd + reacties die niet aan de regels op HAW voldeden.

Ik begrijp dat je topic eerst anders was, gezien hij nou wel aan de regels voldoet laat ik hem nu open. Wel wil ik je aanraden om bij een volgend topic (dus na minimaal 1 week) iets uitgebreider te zijn in je achtergrondinformatie Lachen

joycie81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 14:07

Mooi paard zeg!
Let er op dat je je tenen naar binnen houdt...nu zijn het echt kapstokjes Lachen
Af en toe lijkt het of het paard zn hoofd kantelt, maar door de manier waarop de foto's zijn genomen kan ik niet goed zien of ze het echt doet.

deniece

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 18:33

Ik vind het echt een mooie kruising!

Jammer dat je niet kon losrijden en daardoor ietsje minder ging. Ik zie ook op de 'inzet volte' foto dat je paard wat kantelt. Dit kan natuurlijk een moment opname zijn. Let ook op je tenen want die staan op wat foto's naar buiten.

Ik zou nog even lekker door trainen en ook de galop (omdat die overkruist was) en dan komen de punten vast binnen stromen Knipoog

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 16:20

Wat een leukerd!
Ik vind hem echt veel uitstraling hebben!
Verder vind ik het er wel netjes uitzien, let alleen op je handen, en probeer eens je bovenbeenspier vast te pakken (die aan de binnenkant van je been) en dan wat naar achter op je zadel te leggen (ja, beetje moeilijke uitleg) maar op die manier kun je het makkelijkste je tenen naar voor laten wijzen Lachen

mireya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 16:38

Super!
Mijn enige commetaar is tenen naar binnen houden. Heb ik ook vaak moeite mee Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 16:42

He, wat leuk, nog een kruising Fries X KWPN Lachen

Ben net 3 weken in het bezit van ook een kruising Haha!
Wel een heel ander type trouwens!

Probeer je handen iets meer te dragen, en haar iets meer lengte in de hals te laten nemen!
Ziet er goed uit voor de rest, lekker ontspannen!