Eindelijk vond ik weer is iemand om foto's te maken, dus hierbij weer is een topic

Even wat achtergrond informatie
Romeo is een 7-jarige appaloosa, hij is een d-pony. We starten sinds kort in de L2, wat eigenlijk wel goed gaat. We hebben nu 2 winstpunten in 3 wedstrijden en we zitten ook vaak tegen een wp aan (afgelopen zondag bijv. 181&179 punten) Maar vooral het galoperen op het gras blijft af en toe erg spannend. Ook springen we wedstrijden, maar voorlopig hou ik het even alleen bij lessen
De afgelopen 2 weken had ik niet zoveel gereden, vanwege school en stage drukte en een lang weekend ruiterkamp begeleiden. Met rijden zijn we vooral bezig met het ontspannen bij mezelf, aangezien Romeo heel erg reageert op mijn lichaam. Verder zijn we erg bezig om hem gewoon lekker los te krijgen in zijn lichaam, zodat hij lekker kan gaan swingen
Na het zien van de foto's denk ik dat mijn houding ook een groot aandachtspunt word
Ik ben op het moment wel super trots op mijn ventje, nog meer dan normaal, aangezien hij alles super doet 
De foto's staan niet heel erg op volgorde

Eens een tutje, altijd een tutje, als je haar maar goed zit
wat dus absoluut niet het geval was

Groetjes Marijke en Romeo

Verder vind ik je houding soms wat gespannen, probeer diep in het zadel te zitten (probeer eens diep uit te ademen
) en bekken mooi te kantelen. Verder ziet het er niet verkeerd uit, succes nog op wedstrijd!