Knappe appaloosa Romeo@work (L2)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marijkjuh

Knappe appaloosa Romeo@work (L2)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 21:04

Hoi
Eindelijk vond ik weer is iemand om foto's te maken, dus hierbij weer is een topic Lachen
Even wat achtergrond informatie Knipoog Romeo is een 7-jarige appaloosa, hij is een d-pony. We starten sinds kort in de L2, wat eigenlijk wel goed gaat. We hebben nu 2 winstpunten in 3 wedstrijden en we zitten ook vaak tegen een wp aan (afgelopen zondag bijv. 181&179 punten) Maar vooral het galoperen op het gras blijft af en toe erg spannend. Ook springen we wedstrijden, maar voorlopig hou ik het even alleen bij lessen Vork De afgelopen 2 weken had ik niet zoveel gereden, vanwege school en stage drukte en een lang weekend ruiterkamp begeleiden. Met rijden zijn we vooral bezig met het ontspannen bij mezelf, aangezien Romeo heel erg reageert op mijn lichaam. Verder zijn we erg bezig om hem gewoon lekker los te krijgen in zijn lichaam, zodat hij lekker kan gaan swingen Knipoog Na het zien van de foto's denk ik dat mijn houding ook een groot aandachtspunt word Vork Ik ben op het moment wel super trots op mijn ventje, nog meer dan normaal, aangezien hij alles super doet Haha!
De foto's staan niet heel erg op volgorde Vork

Afbeelding
Eens een tutje, altijd een tutje, als je haar maar goed zit Vork wat dus absoluut niet het geval was Vork

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Kwijl

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes Marijke en Romeo Doei!

blonde_007Jarig

Re: Knappe appaloosa Romeo@work (L2)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 21:51

hee marijke,
ziet er goed uit. Romeo loopt erg netjes, jij mag af en toe je hakken iets meer uitdrukken...

Lovetrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 15:00

Hey ziet er goed uit.
Maar ik heb misschien nog een paar dingen waar je wat aan hebt.
*Je tenen iets meer naar binnen draaien. (ik vind het zelf ook lastig om op te letten.)
*Misschien je beugels een gaatje langer?
*Probeer iets meer te ontspannen in je houding.

Voor de rest ziet het er super uit en je komt denk ik nog erg ver als je zo door gaat.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 17:19

Dank jullie voor de leuke reacties Lachen

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 19:20

Hey Marijke!

Zo het ziet er erg goed uit. Je ziet zeker verschil met je laatste topic!
Wat kan romeo trouwens goed strekken op die foto's!

Nog veel plezier in het L2 he!
Je voeten zien er al beter uit, al kunne je tenen soms nog iets meer naar binnen. Is jullie buitenbak nog niet klaar?

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 19:22

Wat een knapperd Lachen!
Ik vind dat jezelf nog wel ietsjes meer mag ontspannen in je houding! Verder goed je tenen naar binnen houden.

Verder netjes hoor, veel succes nog!

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 20:43

Dank jullie voor de reacties Lachen
@Arans: Onze bak is wel al klaar, maar ik vind op het weiland rijden ook erg fijn en het is gelijk een goede oefening voor de wedstrijden Lachen

Chaelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 08:41

Ik zie op een paar foto's dat je paard op de voorhand valt, het kunnen natuurlijk ook momentopnames zijn. Dit kan je oplossen door véél overgangen te rijden, tempowisselingen en balkjes draven is ook altijd leuk en goed Ja Verder vind ik je houding soms wat gespannen, probeer diep in het zadel te zitten (probeer eens diep uit te ademen Tong uitsteken) en bekken mooi te kantelen. Verder ziet het er niet verkeerd uit, succes nog op wedstrijd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 21:17

Moderatoropmerking:
Reacties die niet aan de nieuwe regels van HAW voldoen verwijderd.

Let er svp op dat het enkel herhalen van eerder commentaar door de TS of andere bokkers niet toegestaan is. Dit mag alleen bij een extra aanvulling, verduidelijking, uitleg of tips Lachen