Vidar's eerste wedstrijdje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

draaakje

Vidar's eerste wedstrijdje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 15:19

Afgelopen weekeind zijn we naar Velden gegaan, daar was een koudbloed evenement. Voor Vidar en mijn zusje was het hun eerste wedstrijd. Het was een A proefje. Ik vond dat ze het allebei super goed deden, Vidar schrok af en toe van andere paarden die langs hem galoppeerde, en in de proef is hij even een ommetje gaan maken (hij schrok en floepte de ring uit, mijn zusje corrigeerde hem heel netjes en heeft haar proefje verder af gereden)
Afbeelding
opzadelen
Afbeelding
netjes stilstaan tussen alle paarden
Afbeelding
stappen met een zenuwachtig meisje op je rug
Afbeelding
op de middenlijn
Afbeelding
heel duidelijk vast gelegd hoe je je teugels niet op maat hebt Knipoog
Afbeelding
op de volte
Afbeelding
stappen
Afbeelding
en uitrusten (terwijl we wachten op de uitslag)
Verder zijn er geen foto's meer gemaakt. Ze had 177 punten, heel netjes omdat ze dus toch uit de ring is gegaan.
Kritiek (positief/negatief) zou leuk zijn, daar leer je van!

mywiseguy

Re: Vidar's eerste wedstrijdje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 16:45

Leuke fjord! Je moet proberen om idd verbinding te houden met je teugels, op de 1 na laatste foto moet je proberen je handen recht op te houden.. en ik heb ook het idee dat je beugels een gaatje langer kan Knipoog Het ziet er wel ontspannen uit en voor een 1e keer op de wedstrijd is het al best goed!;)

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:20

Hihi, ik sta er ook nog tussen met Devon.
Ik vond dat Vidar een hele lieve uitstraling heeft, je ziet echt nog de jongigheid aan zijn koppie, maar die jongigheid liet hij tijdens de behendigheid echt niet zien vond ik, hij deed het keurig.
Volgend jaar weer meedoen?

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 18:43

als het allemaal kan doen we volgend jaar zeker weer mee! hij deed het echt super he, en dat inderdaad voor zo'n jong dier (in combinatie met een jonge ruiter) echt heel leuk, tessa was ook zo trots!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 08:36

Ah wat leuk Tessa voor het 1st op wedstrijd met de ook nog jonge Vidar Cool

1x de ring uit Ach gut maar wel netjes gecorrigeerd!! Zeker een mooi resultaat 177 pnt OK dan!

Aandachtpuntje voor Tessa is dat ze moet proberen om der benen niet op te trekken met beengeven Knipoog en naar mijn idee zouden de beugels ook wel een gaatje langer mogen, maar dat kan dus ook komen omdat ze dus der benen optrekt ?!

Op naar de volgende wedstrijd Pling

_Mariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:35

Prachtig gereden! en hoe heb je ooit knotjes gemaakt bij een fjord xD Tong uitsteken
Dat lukt me echt altijd voor geen meter Vork
Groetjes Lachen

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 16:38

die knotjes, ja praat met er niet van Tong uitsteken
zijn manen zijn eigenlijk te lang, en al helemaal te stug. s avonds hadden we hem gevlochten, allemaal hele kleine vlechtjes, en s ochtends met een dubbel elastiekje een knotje er van gemaakt, en die werden nog te groot naar mijn zin. volgende keer maar eens met naald en draad proberen Tong uitsteken

over haar benen, die trekt ze inderdaad best wel op, ook thuis, zonder zadel rijden is een goede oefening, dan blijft ze ook goed naar achteren zitten (dan ziet het er eigenlijk beter uit als met zadel)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 19:05

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je mag op HAW alleen foto´s plaatsen waar je zelf op staat. Let je er in het vervolg ook op dat je maar 1 topic per week opent? Lachen Daarnaast zou voor een HAW-topic de achtergrondinformatie hier te summier zijn.