Sta ik aan de andere kan van de wei, Mitch aan de hand zadel op zijn rug, hoor ik achter me het hek open gaan.
Komt de oude eigenaar van Mitch de wei binnenstappen, [ ze woont ik Londen, dus dit nooit verwacht ?! ]
Had net nieuw setje gekocht, en was dus nog aan het uitproberen.
"Wat ziet die er mooi uit, lekker dik ook
" komt ze glimlachend naar me toe lopen."Ik keek zo uit het raam, zie ik Mitch met zadel op zijn rug, denk ik dat je wou gaan rijden
"Ik antwoordde dat ik nog nooit had gereden op hem..
"Echt niet, wil je het dan proberen ?" Ik zit dus even later op zijn rug, na 5 jaar niemand op zijn rug gehad te hebben was het dus wel even wennen.
Ik had verwacht dat Mitch wel zou protesteren, maar hij liep er ontspannen bij, hij had geen hoofdstel op, dus gewoon met halster.
Ik had veel vragen, dus ik begon ze maar meteen te stellen. Hier even in het kort ;
Mitch is dus nu al 20 jaar, hij heeft zowel dressuurwedstrijden als springwedstrijden gereden.
Hij is 100% trailer mak, alleen bij de hoefsmid heeft hij zijn kuren

Papieren krijg ik er nog bij...
Ik ben trouwens hartstikke trots op mijn kleine ventje dat hij het zo goed heeft gedaan !
Na het rijden uitbundige beloning, en een dikke knuffel
Ik ga vanaf nu rijden met begeleiding, nu heb ik dus nog een vraagje;
Mitch heeft lang geen bit in gehad en knarst er daarom veel mee. Ik zat te denken aan een bitloos hoofdstel, maar is dat wel aan te leren voor een
20 jarige pony, of welk bit is beter voor een oude pony

Dit moest ik gewoon even kwijt, ik heb het helaas niet gefotografeerd, maar ik ga zeker wat plaatjes maken
Nu je er toch bent, kun je toch wel een berichtje achterlaten