Odelia (draver) @ les

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

yv0nnuh

Odelia (draver) @ les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-08 20:58

Hoi,

Dit is het eerste topic wat ik over Odelia start. Odelia is sinds 2 maanden mijn verzorgpaard geworden. Odelia is echt een paard met een gouden karakter. Ze is een draver en heeft daarom af en toe nog wat moeite met galoperen.

Sinds 3 maanden ben ik echt intensief met paardrijden begonnen. Daarvoor heb ik wel enkele lessen gehad, maar dit waren meer af en toe wat losse lessen. Ik rij gemiddeld 4 keer in de week. 3 keer op odelia (af en toe les) en 1 keer les in de manege.

Hier onder wat foto's van mij en odelia, waar ik graag opbouwende kritiek zou willen krijgen.

1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding

Hieronder nog een filmpje van mij en odelia aan het springen. Wel heel broert gefilmt overigens. Ook gaat het aan het eind niet hellemaal goed Bloos maar dat was mijn eigen fout, aangezien ik dacht dat de balken zouden vallen, doordat er een pony naast de bak stond die hier zat te prutsen. Daarom stuurde ik mijn paard weg.

Verder stond er in het midden van de bak iemand die mij af en toe tips gaf en een beetje les gaf. (dit is tevens degene die mij filmt)
http://nl.youtube.com/watch?v=W3AJt9-0oRo0
Laatst bijgewerkt door yv0nnuh op 14-09-08 21:40, in het totaal 7 keer bewerkt

PercyLeen

Re: Odelia @ les

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 21:06

Tja..

Waarom ga je al springen zonder begeleiding als je nog maar zo kort rijd? En wat is de reden dat je je paard zo voor de hindernis wegtrekt op het filmpje? Ga eerst eens werken aan je zit en begin dan eens met springen! Doordat jij zo voorover zit gaat je paard veel te vroeg af!

Verder voldoet je topic niet aan de eisen.

TheLoes

Re: Odelia @ les

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 21:15

wel leuke foto's, maar ik zou inderdaad niet zonder begeleiding gaan springen als je nog niet zo lang rijdt..Knipoog verder wel leuk paard enzo Lachen

Katja

Re: Odelia (draver) @ les

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 10:30

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.
Om goede tips te kunnen krijgen moet je aangeven welk niveau je traint en waar je mee aan het werk bent.