Dit is het eerste topic wat ik over Odelia start. Odelia is sinds 2 maanden mijn verzorgpaard geworden. Odelia is echt een paard met een gouden karakter. Ze is een draver en heeft daarom af en toe nog wat moeite met galoperen.
Sinds 3 maanden ben ik echt intensief met paardrijden begonnen. Daarvoor heb ik wel enkele lessen gehad, maar dit waren meer af en toe wat losse lessen. Ik rij gemiddeld 4 keer in de week. 3 keer op odelia (af en toe les) en 1 keer les in de manege.
Hier onder wat foto's van mij en odelia, waar ik graag opbouwende kritiek zou willen krijgen.
1.

2.

3.

Hieronder nog een filmpje van mij en odelia aan het springen. Wel heel broert gefilmt overigens. Ook gaat het aan het eind niet hellemaal goed
maar dat was mijn eigen fout, aangezien ik dacht dat de balken zouden vallen, doordat er een pony naast de bak stond die hier zat te prutsen. Daarom stuurde ik mijn paard weg. Verder stond er in het midden van de bak iemand die mij af en toe tips gaf en een beetje les gaf. (dit is tevens degene die mij filmt)
http://nl.youtube.com/watch?v=W3AJt9-0oRo0
verder wel leuk paard enzo