Ray of Light (v.Rubinstein) voor het eerst op Bokt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jelsahh

Ray of Light (v.Rubinstein) voor het eerst op Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-08 20:49

Ik zal ons even voorstellen.
Ik heb Ray of light nog maar 3weken. Hij staat nu enkele maanden bij Hannelore Volders (mijn trainster).
Zodat ik elke dag met hem kan gaan trainen onder begeleiding.
Hij is 1.70m (ongeveer) hoog. En net 7 jaar.
Een niveau hebben we nog niet omdat we nog niet op wedstijd gestart zijn. Maar we rijden wijken, schouder binnenwaards, contragalop,..

Hij is donker bruin, op de foto's lijkt hij zwart, maar hij is ook wel heel erg donker bruin.
Hij is super lief, helemaal niet gemeen ofzo, wel kijkerig, maar eerlijk. En hij werkt soms iets te graag. Hij wil altijd heel goed zijn best doen.

Waar we nu op aan het werken zijn is tempo controle, ook zijn we bezig met de zijgangen, Schouderbinnenwaards,..
Waar ik op moet letten is vooral dat ik nog iets meer ontspannener moet gaan zitten.
Tips en commentaar is altijd welkom. Maar hou het wel een beetje eerlijk.

Rustig stappen
Afbeelding

Afbeelding

Geen idee wat ik aan het doen ben, ik gok wijken. Maar hier zie je wel dat ik me meer moet ontspannen
Afbeelding

Draven
Afbeelding

Afbeelding

Daaag!!!!!
Afbeelding

En bedankt voor het kijken!!!!

celano

Re: Ray of Light (v.Rubinstein) voor het eerst op Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 09:50

Jammer dat sommige foto's zo ver weg zijn, maar ziet er uit als een heel fijn, stoetr paard! Mooie combi. gefeliciteerd met je aanwinst!

Katja

Re: Ray of Light (v.Rubinstein) voor het eerst op Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 10:33

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.
Je moet minimaal 5 foto's plaatsen die geschikt zijn voor het geven van rijtechnisch commentaar in dit geval zijn sommige wel erg ver weg.
Je kunt je post nogmaals plaatsen met geschiktere foto's of een topic op ITP openen.