Ik ga ook maar weer eens iets op HAW plaatsen, ben benieuwd!
Omdat ik de hele zomervakantie in België heb gezeten, heb ik de afgelopen maanden weinig kunnen rijden. Toen ik terug kwam raakte Miko kreupel en daardoor heb ik een tijdje gewacht voordat ik er weer op kon
Van de week liep ie weer goed en gister ben ik er voor de eerste keer weer opgegaan. Deze foto's zijn van vandaag, de 2x dus. Hier graag rekening mee houden
De martingaal hangt er om voor mijn eigen zekerheid en voor zijn soms onstuimige galop. Hij werkt eigenlijk nauwelijks in, hij hangt behoorlijk los.De aandachtspunten: Aangezien ik een tijd niet heb gereden zijn er genoeg aandachtspunten. O.a. mn voeten, die wijzen vaak naar buiten. Ook mogen mn benen stiller liggen. Ik spande vandaag ook erg mn bovenbeenspieren, wat natuurlijk zorgt voor spanning. Heb ook even zonder beugels gereden op het eind, merkte dat het daarna ook weer beter ging. Verder knik ik mn polsen vaak in, waardoor mn handhouding een beetje vreemd is. Ook is het tempo ook een punt waar we aan werken. Het tempo is nog niet constant en ligt vaak te langzaam. Zodra ik 'm activeer is het goed en loopt hij super, maar na een tijdje zakt dat toch weer terug. Hij loopt hierdoor ook nogal eens op de voorhand, maar hier werken we aan! Galop is ook een aandachtspunt, maar daar zijn vandaag geen foto's van gemaakt. Ook werken we veel aan rechtrichten, op veel foto's is ook te zijn dat 'ie scheef loopt.
We zitten nu ongeveer op een B-nivo of misschien nog lager, maar we rijden geen wedstrijden.
1. Allereerst een instapfoto

2. Behoorlijk fijn beengebruik voor Miko, maar jammergenoeg wel op de voorhand..

3. Pasje vooruit op een schuine lijn.

4. Sta-momentje..

5.

En nog wat stills uit een filmpje. Kwaliteit is niet heel erg goed
Kwaliteit van het filmpje is dan ook niet goed genoeg om te uploaden 
6. Weer een lekker drafje!

7. Probleemfoto: scheefheid Miko (buiging is niet correct..), op de voorhand en ik span mn bovenbenen aan.

8. Probleemfoto 2: Lekker actief, maar vastgezette handjes..

9. Nog een drafje, even terug in tempo.

10. En nog een stapfoto:

11. Drafje!

11. En als afsluiter nog een hoofdfoto.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden
Tips zijn van harte welkom, dr is nog genoeg om aan te werken!Edit: foto bijgevoegd

Wil hem wel een keer meeten hoor.