Youngster (20) @ Dressuur

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Christine

Youngster (20) @ Dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-08 17:42

En daar zijn we weer!
Ik ben nu ruim 2 weken terug van vakantie en langzaam bouwen we het werk weer op, en eigenlijk gaat het heel goed. Youngster heeft een maand vakantie gehad en we plakken er nog een maand wedstrijdvrij aan vast. We hebben 1 keer L2 gestart met 2 winst en 2 prijzen. Eind deze maand gaan we weer starten!
Op dit moment werken we echt aan de afwerking, dus netjes vierkant halthouden, mooi los blijven bij alle oefeningen etc.

Commentaar is prima, maar hou t wel vriendelijk Lachen

1. Dit is waar we naar toe werken; actieve draf, los in het lichaam en los van mijn handen:
Afbeelding

2. Even controleren of ik hem overal kan instellen waar ik wil, zeker met losrijden vind ik het belangrijk dat ik hem overal kan laten lopen waar ik wil!
Afbeelding

3. Mooi actief van achter, goede aanleuning. (Hij heeft iets last van zijn tanden)
Afbeelding

4. En jahoor, het vierkant stil staan Haha!
Afbeelding

5. Teugels verpakken nadat hij even lang mocht Lachen
Afbeelding

6. Netjes
Afbeelding

7. Even wat aan de fotograaf uitleggen
Afbeelding

8. De bekende 3hoekjes, ze zijn alledrie even groot Haha!
Afbeelding

En dat waren ze Lachen
Ben benieuwd wat jullie van mijn 'opa' vinden Haha!

KletsKoekje

Re: Youngster (20) @ Dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 19:08

Hoi,
wat een leuke pony (of paard?)
heb eigenlijk weinig commentaar, af en toe mag je je handen meer rechtop houden, tenen iets meer naar binnen maar vindt het er over het algemeen goed uitzien!

Zie ik het nou goed? staat hij op foto 4 met zijn ene voorhoef op zijn andere voorhoef ? Tong uitsteken

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 19:24

ziet er leuk uit! alleen een beetje op je handen letten,

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-08 19:39

Handen moet ik idd op letten, maar ben allang blij dat ik ze bijna nooit meer vast zet!

Nee, hijs taat niet op z'n andere hoef Tong uitsteken hij heeft een steile en een plat voet en door de foto lijkt het wel zo maar is niet zo Tong uitsteken

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 11:51

wat een leukerd! hij ziet er nog lekker soepeltjes uit. bewegen is goed voor oudjes Lachen

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 05:51

goh je zou jouw pony geen 20 geven zeg!

ik wil je als tip geven dat je kan proberen op te letten dat je niet af en toe iets te streng in je handen word,en dat je je tenen wat meer naar binnen draait.

succes

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 07:34

Snoevie schreef:
goh je zou jouw pony geen 20 geven zeg!

ik wil je als tip geven dat je kan proberen op te letten dat je niet af en toe iets te streng in je handen word,en dat je je tenen wat meer naar binnen draait.

succes

Dankjewel Haha!
Tenen naar binnen draaien moet ik idd meer op letten! Hoewel ik 'm echt niet elke pas met mn spoor prik want dan moet je nog verder naar binnen (super rank gebouwd is Youngster). En hij zou me er trouwens ook afgooien als ik hem elke pas prikte Haha!
Handen klopt ook, maar het is wel zo dat ik ze niet vast zet, soms vraag ik wat te ruw door en krijg je dit soort foto's, maar geen seconde daarna laat ik ook helemaal los zeg maar! Nu moet ik nog leren wat minder ruw door te vragen Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 21:10

Moderatoropmerking:
Reacties die niet aan de nieuwe regels van HAW voldoen verwijderd.

Taat_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 21:23

Daar is die knapperd! Hij ziet er ontzettend goed uit voor zijn leeftijd & je rijd hem netjes! Lachen
Let wel op je tenen!

Mijn commentaar is niet echt origineel, maar ik moet me nou eenmaal aan de nieuwe regels houden Huilen van het lachen