.Eind juni ben ik met Nynke naar de keuring geweest en daarna heeft ze bijna niet meer hoeven te werken dus vandaar dat ze nu een beetje heel erg fatsig is.
Ik heb 4 maanden niet gereden aangezien mijn zadel niet paste.
Nu heb ik sinds een aantal weken een wintec en vorige week besloten dat ik het maar weer eens op zou pakken.
Dit is dus de 3e keer dat ik er weer op zit na 4 maanden 'pauze'.
Nynke is nu 6 en ze is op haar 3e jaar wel ingereden maar verder is er nooit echt veel mee gereden..
Ze is 30 december bij mij gekomen als enorme stresskip en dat merk je nu nogsteeds af en toe.
Ze probeerd heel erg over het tempo heen te lopen en lukt dat niet dan gaat ze lopen drammen.
Ook is ze een hele erge sterrekijker, ze loopt het liefst met dr hoofd in de lucht maar sinds de vorige keer rijden is dat een stuk beter aan het worden en begint ze eindelijk wat te ontspannen.
[ITP] Op bezoek bij Nynke! (topic van de laaste keer dat ik erop zat 4 maanden geleden)
Als ik Nynke los in de bak laat met de pessoa achter dr kont heeft ze er altijd ruzie mee

Foto's staan niet op volgorde

Op je kont zitten is moeilijk

Onderweg hebben we ook nog wel eens ruzie

Lief paard

Tips en opbouwend commentaar zijn van harte welkom dus brand maar los..
Mijn zit is trouwens belabberd zie ik op de foto's , heb 2 jaar lang met een dressuurzadel gereden dus zo'n vzh is nogal wennen.. Volgende keer mijn beugels maar wat langer doen
.
.