Nynke @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kiim

Nynke @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-08 15:40

Ja het is alweer lang geleden dat ik foto's van Nynke heb geplaatst dus bij deze weer eens Lachen.
Eind juni ben ik met Nynke naar de keuring geweest en daarna heeft ze bijna niet meer hoeven te werken dus vandaar dat ze nu een beetje heel erg fatsig is.
Ik heb 4 maanden niet gereden aangezien mijn zadel niet paste.
Nu heb ik sinds een aantal weken een wintec en vorige week besloten dat ik het maar weer eens op zou pakken.
Dit is dus de 3e keer dat ik er weer op zit na 4 maanden 'pauze'.
Nynke is nu 6 en ze is op haar 3e jaar wel ingereden maar verder is er nooit echt veel mee gereden..
Ze is 30 december bij mij gekomen als enorme stresskip en dat merk je nu nogsteeds af en toe.
Ze probeerd heel erg over het tempo heen te lopen en lukt dat niet dan gaat ze lopen drammen.
Ook is ze een hele erge sterrekijker, ze loopt het liefst met dr hoofd in de lucht maar sinds de vorige keer rijden is dat een stuk beter aan het worden en begint ze eindelijk wat te ontspannen.
[ITP] Op bezoek bij Nynke! (topic van de laaste keer dat ik erop zat 4 maanden geleden)

Als ik Nynke los in de bak laat met de pessoa achter dr kont heeft ze er altijd ruzie mee ROFL
Afbeelding
Foto's staan niet op volgorde
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op je kont zitten is moeilijk Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding

Onderweg hebben we ook nog wel eens ruzie Tong uitsteken
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Lief paard Lovers
Afbeelding

Tips en opbouwend commentaar zijn van harte welkom dus brand maar los..
Mijn zit is trouwens belabberd zie ik op de foto's , heb 2 jaar lang met een dressuurzadel gereden dus zo'n vzh is nogal wennen.. Volgende keer mijn beugels maar wat langer doen

Gipsylover

Re: Nynke @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 15:44

Ik vind het een leuk perdje! Ja.
Ik heb wel een paar puntjes, probeer goed vooruit te kijken en je armen mooi aan je lichaam te sluiten. Verder goed op je kont blijven zitten. En goed je handen rechtop houden!

De laatste foto is overigens echt lief!

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 16:52

Wat zijn jullie vooruit gegaan zeg!
Echt een heel verschil met een tijdje terug.
Nynk ziet er ook erg goed uit Lachen .

Ik vind je beenlengte wel netjes zo, zou je beugels niet echt langer maken. Denk er wel aan je handen netjes rechtop te houden.. Je zit niet op piano-les he Tong uitsteken ..

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 16:55

je bent erg vooruit gegaan goedzo! Lachen

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 16:57

Ziet er wel ontspannen uit vind ik! Lachen Haha Nynke is idd wel wat dikker. *LOL*
Heb niet echt tips, alleen dat je pianohanden hebt maar da's al gezegt. Haha! Haha!
Ziet er goed uit! OK dan!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 17:00

Is dat die Nynke die van Many was? Haha!

Leuke foto's! Let op je handen, verder ziet het er echt heel netjes uit. Lachen

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 17:07

Bij de foto van die wending naar links lijkt het alsof je paard over zn schouder wegloopt en alsof jij je binnenhand aantrekt.
Probeer je binnenhand juist te laten staan en haar te begrenzen met je buitenteugel en buitenbeen.
Met je binnenhand kan je wel zn hoofd naar binnen trekken, maar dat is iets anders dan een fatsoenlijke wending rijden.
Verder even geen tips, vind t wel eel leuke haf Knipoog

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 17:09

Leuke haf! Commentaar is al gegeven Knipoog Succes verder Lachen

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 17:15

daNiielle_ schreef:
Is dat die Nynke die van Many was? Haha!

Leuke foto's! Let op je handen, verder ziet het er echt heel netjes uit. Lachen

Haha is ze zo beroemd? Haha! Dit is idd 'mijn' Nynke ja!

Ik vind het er netjes uitzien Kim, voor dat het alweer zo lang geleden is dat je gereden hebt. Was toen ik bij je was echt de laatste keer? *LOL*
Nynke lijkt soms net iets te diep te willen, daar zou je aan kunnen werken, maar ik denk dat iets te diep beter is dan dat sterrenkijken van haar. Voor de rest idd op je houding letten en Nynke aan de Sonja Bakker zetten Haha!.

(en haha wat is je haar lang geworden!)
[edit] Oh ja en ik begin serieus te denken dat dit hoofdstel wat je nu voor haar hebt, hetzelfde is als wat ik hier thuis nog heb liggen Huilen van het lachen.

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 17:39

Leuk Kim, ziet er goed uit man! Ze is op sommige foto's echt goed ontspannen.
Hoe is het verder? En wat is inderdaad je haar lang! Kom je binnenkort eens om mijn nieuwe knol te bekijken? En ik moet ook nynke in real life eens zien hoor!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 20:02

Die loopt al lekker zeg!
ja je houding inderdaad, maar daar ben je mee bezig zeg je zelf aangezien je zadel nog wennen is.

is dit trouwens dé nynke die gevaarlijk was ofzo, die iemand (jij dus) daar had opgehaald en die geen vlieg kwaad deed?
Ik weet het niet meer, naar de slacht geloof ik en weet ik veel wat waar toen zo'n ophef over was op bokt?

Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 10:01

Lotte1990 schreef:
Bij de foto van die wending naar links lijkt het alsof je paard over zn schouder wegloopt en alsof jij je binnenhand aantrekt.
Probeer je binnenhand juist te laten staan en haar te begrenzen met je buitenteugel en buitenbeen.
Met je binnenhand kan je wel zn hoofd naar binnen trekken, maar dat is iets anders dan een fatsoenlijke wending rijden.
Verder even geen tips, vind t wel eel leuke haf Knipoog

Ja klopt idd, vooral op de linkerhand neemt ze heel makkelijk stelling aan en loopt dan door mijn buitenbeen heen.
We werken eraan Lachen.
Many schreef:
Ik vind het er netjes uitzien Kim, voor dat het alweer zo lang geleden is dat je gereden hebt. Was toen ik bij je was echt de laatste keer? *LOL*
Nynke lijkt soms net iets te diep te willen, daar zou je aan kunnen werken, maar ik denk dat iets te diep beter is dan dat sterrenkijken van haar. Voor de rest idd op je houding letten en Nynke aan de Sonja Bakker zetten Haha!.

(en haha wat is je haar lang geworden!)
[edit] Oh ja en ik begin serieus te denken dat dit hoofdstel wat je nu voor haar hebt, hetzelfde is als wat ik hier thuis nog heb liggen Huilen van het lachen.

Dat meen je niet Huilen van het lachen
Ze loopt idd af en toe te diep al valt het wel reuze mee, ik laat haar maar ze moet nog een beetje zoeken naar dr houding, ik vermoed dat dat vanzelf goed komt straks aangezien ze de meeste momenten netjes op de LL loopt.
moonfish13 schreef:
is dit trouwens dé nynke die gevaarlijk was ofzo, die iemand (jij dus) daar had opgehaald en die geen vlieg kwaad deed?
Ik weet het niet meer, naar de slacht geloof ik en weet ik veel wat waar toen zo'n ophef over was op bokt?

Ja dat klopt dat is deze Nynke.
Ziet ze er niet gevaarlijk uit? Koe

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 13:03

nynke ziet er goed uit. Ondanks dat ze een sterrekijker is/was. loopt zel goed ontspanen.

tja commentaar geef je idd al. en meestal zijn het ook moment opnamens

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 09:24

Ziet er goed uit kim! Ondanks dat ze afgelopen tijd niet veel onder het zadel is geweest ziet het er allemaal ontspannen en rustig uit!
Denk eraan dat je geen pianohandjes krijgt.
Ik zou btw je beugels niet langer maken. Gewoon veel oefenen met zitten.
Nynke is wel een dikkerdje, maar dat gaat er wel weer af. Knipoog

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 11:48

Heee!
Dat ziet er goed uit!
Nynke heeft wel karakter, of niet? Aan die 1e foto te zien Clown

Het ziet er goed uit, denk alleen aan je armen dat je die netjes aangesloten houd, en dat je ze niet te breed uit elkaar zet. Lachen

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 19:03

Nynke is echt mooi opgeknapt!
Zier er netjes uit Haha!

Rauka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 19:42

Wat goed Kim, ziet er echt supernetjes uit!
Let erop dat je met je bovenlichaam niet te veel naar voren valt, je schouders iets meer 'openen' zeg maar.
Die laatste foto is echt superleuk, zo met dat ene oortje op jou gericht Lachen

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 09:07

Ik zie nu pas de foto's Kim.. Bloos
Maar het ziet er netjes uit hoor, zeker na zo'n lange pauze! Lachen

Nietactief1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 09:11

Het zier er heel netjes uit ! Alleen let erop dat je je handen rechtop houd en op je kont zitten Tong uitsteken